کد خبر : 128025
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰
-

امتیاز فدراسیون به سرخ‌پوشان برای نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل

امتیاز فدراسیون به سرخ‌پوشان برای نقل‌و‌انتقالات نیم‌فصل

به گزارش قائم آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس این فصل از رقابت‌ها را با محرومیت از خرید بازیکن و همچنین از دست دادن چند مهره ارزشمند آغاز کرد. همین مسئله، سرخ‌پوشان را که در سه جناح آسیا، لیگ و حذفی رقابت می‌کردند دچار مشکلات زیادی کرد؛ مصدومیت شدید دو مدافع باکیفیت پرسپولیس یکی از این مشکلات

به گزارش قائم آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس این فصل از رقابت‌ها را با محرومیت از خرید بازیکن و همچنین از دست دادن چند مهره ارزشمند آغاز کرد.

همین مسئله، سرخ‌پوشان را که در سه جناح آسیا، لیگ و حذفی رقابت می‌کردند دچار مشکلات زیادی کرد؛ مصدومیت شدید دو مدافع باکیفیت پرسپولیس یکی از این مشکلات بود؛ حسین ماهینی و محمد انصاری دو بازیکنی بودند که دچار پارگی رباط صلیبی شده وظاهراً  فصل را به طور کامل از دست داده‌اند.

طبق آئین‌نامۀ نقل‌وانتقالاتی سازمان لیگ اما، باشگاه‌ها می‌توانند به جای بازیکنان مصدومی که برای نیم‌فصل نمی‌توانند به میدان بروند، بازیکن جدید جذب کنند؛ البته این اتفاق در صورت تأیید کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال و مرکز ایفمارک خواهد بود.
بر این اساس، در صورت لزوم، باشگاه پرسپولیس می‌تواند نام دو بازیکن مصدوم خود را از لیست تیم خارج و برای نیم‌فصل دوم بازیکنان دیدی جذب کند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 18 =