کد خبر : 127689
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
-

دلبستگی برخی مسئولان به آمریکا مهم‌ترین منشأ مشکلات اقتصادی کشور است

دلبستگی برخی مسئولان به آمریکا مهم‌ترین منشأ مشکلات اقتصادی کشور است

به گزارش قائم آنلاین، ابوالفضل حسن‌بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه افول آمریکا شعار نیست بلکه یک واقعیت انکار ناپذیر است، گفت: در سال ۱۳۶۷ زمانی که شوروی در حال فروپاشی بود گروهی از نمایندگان مجلس علاقمند به شوروی با فرافکنی و ایجاد جنگ روانی سعی در القای این

به گزارش قائم آنلاین، ابوالفضل حسن‌بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه افول آمریکا شعار نیست بلکه یک واقعیت انکار ناپذیر است، گفت: در سال ۱۳۶۷ زمانی که شوروی در حال فروپاشی بود گروهی از نمایندگان مجلس علاقمند به شوروی با فرافکنی و ایجاد جنگ روانی سعی در القای این مطلب داشتند که وضعیت کنونی شوروی یک سیاست داخلی است و ربطی به فروپاشی این کشور ندارد.
حسن بیگی افزود: بر اساس همین باور بود که دلایل بی‌‌پایه‌ و اساسی را مطرح می‌کردند و می‌گفتند، شوروی، کشورهای ضعیف را از خود جدا می‌کند و به یک قدرت جهانی تبدیل می‌شود؛ اما طولی نکشید که پیش‌بینی حضرت امام خمینی(ره) درباره شوروی محقق شد و نشان داد که کلام امام خمینی(ره) درباره شرایط آینده شوروی صادق بود.
وی در ادامه با‌ اشاره به فرمایش رهبری مبنی بر اینکه آمریکا در حال افول است، اظهار داشت: پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب درباره افول آمریکا همانند پیش‌بینی حضرت امام یک تحلیل حقیقی و عقلانی است که به زودی محقق خواهد شد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با یادآوری فروپاشی شوروی، گفت: ما تجربه مجلس سوم و ماجرای شوروی را داریم آن کسانی که دل به شوروی بسته بودند به چشم خود دیدند که حکم خدا جاری شد و حکومت ظالم از بین رفت، امروز کسانی که آمریکا را قبله خود می‌دانند باید ساده‌لوحی را کنار بگذارند و نگاه خود را از آمریکا فرو ببندند.
به گزارش رسا، حسن‌بیگی خاطرنشان کرد: دلبستگی برخی از مسئولان یا عناصر سیاسی اقتصادی به آمریکا مهم‌ترین منشأ مشکلات اقتصادی کشور است، اگر بعد از تجربه برجام مسئولان و دولتمردان به سرعت به سراغ دنیا می‌رفتند تحقیقا امروز آمریکا نمی‌توانست این فشارها را اعمال کند. مسئولان فرصت‌سوزی کردند و مسیری را رفتند که نتیجه آن فشارها و تحریم‌های مضاعف برای کشور بود، بنده از دولتمردان و مسئولان محترم می‌خواهم که این دندان کرم‌خورده را دور بیندازند و از آمریکا دل بکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =