کد خبر : 127626
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
-

دانشجویان کار سختی در پیش دارند

دانشجویان کار سختی در پیش دارند

به گزارش قائم آنلاین، محمد برمر در نشست صمیمی با جمعی از دانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه علمی کاربردی کیاکلا، ضمن تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو، اظهار کرد: ۱۶ آذر روز دانشجوی ضد استکبار، استعمار و دریک کلام ضد آمریکاست. وی افزود: خروج اساتیدی همچون شهید چمران‌ها و دانشجویانی مثل شهید دیالمه‌ها توقعی است که

به گزارش قائم آنلاین، محمد برمر در نشست صمیمی با جمعی از دانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه علمی کاربردی کیاکلا، ضمن تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو، اظهار کرد: ۱۶ آذر روز دانشجوی ضد استکبار، استعمار و دریک کلام ضد آمریکاست.

وی افزود: خروج اساتیدی همچون شهید چمران‌ها و دانشجویانی مثل شهید دیالمه‌ها توقعی است که انقلاب اسلامی از دانشگاه‌ها دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه سؤال اینجاست که ما چقدر سعی کردیم چهره جهان خوار آمریکا پشت لبخندهای زیبای هنرپیشگانش در فیلم‌های سینمایی هالیوود و یا سیاستمدارانش در حوزه دیپلماسی را برای نسل‌های جدید رونمایی کنیم، تصریح کرد: ترورهای دهه ۶۰ نه‌تنها کور نبود بلکه بسیار هدفمند هم بود.

وی ادامه داد: آیا ترور شهید مطهری مغز متفکر و ایدئولوژیست انقلاب اسلامی، ترور شهید بهشتی محور تفکر کار تشکیلاتی در انقلاب، ترور شهید رجایی به عنوان یک الگوی مدیریت جهادی و ۱۷۰۰۰ شهید ترور کشور کور است؟

برمر با اشاره به اینکه ما برای تصویر این واقعیت تلخ چقدر فیلم ساختیم، کتاب نوشتیم، اثر هنری و تولید محتوا داشتیم، اظهار کرد: گرچه کارهای فاخری تهیه‌شده اما بدیهی است حجم تولیدات ضد استکباری در مقایسه با حجم توطئه‌های استکبار کم است و باید مطالعه و تلاش بیشتری شود.

وی افزود: جوان مؤمن انقلابی پای‌کار، یک مؤلفه قدرت ملی برای جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه به برکت حضور جوانان در عرصه‌های علمی به یک قدرت موشکی تبدیل شدیم، تأکید کرد: انقلاب اسلامی در یک پیچ تاریخی قرار دارد و امروز مهم‌ترین تکلیف دانشجو، جویندگی دانش جهاد کبیر و اطاعت نکردن از دشمن در هر عرصه‌ای در کنار آموختن فرمول‌های فیزیک شیمی و ریاضی است.

وی ادامه داد: اگر تاریخ را نخوانیم محکوم‌به تکرار وقایع و جنایت‌های استکبار با چهره و شیوه‌های نوظهور خواهیم شد.

برمر در پایان با اشاره به جنایات آمریکا در سوریه، عراق، یمن و دیگر کشورهای منطقه به جرم نقض حقوق بشر و سلاح‌های کشتارجمعی، قتل‌عام زنان و کودکان بی‌گناه، آوارگی مردمان بی‌سرپناه، ویرانی صدها و هزاران مسجد، مدرسه، دانشگاه و زیرساخت‌های حیاتی اشاره کرد و گفت: این مسائل باید خواب را از چشم دانشجوی ما برباید چراکه دانشجویان دانشگاه‌ها کار سختی در پیش دارند و نباید خواب بماند یا غفلت زده شوند.

در پایان این مراسم هم از دانشجویان و اساتید نمونه بسیجی، نوآوران و فناوران حوزه اقتصاد مقاومتی مرکز رشد فناوری سیمرغ مستقر در دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز کیاکلا تقدیر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 7 =