کد خبر : 127722
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
-

خبری مهم در مورد جانشین گرشاسبی در پرسپولیس

خبری مهم در مورد جانشین گرشاسبی در پرسپولیس

به گزارش قائم آنلاین، مدیرعامل سایپا که از او به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی حمیدرضا گرشاسبی یاد می‌شود، این موضوع را تکذیب کرد. گفتگویی با رضا درویش ، مدیرعامل سایپا در حاشیه دیدار روز گذشته سایپا و صنعت نفت آبادان  در خصوص شایعات مربوط به جانشینی حمیدرضا گرشاسبی در پرسپولیس انجام شد. رضا درویش

به گزارش قائم آنلاین، مدیرعامل سایپا که از او به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی حمیدرضا گرشاسبی یاد می‌شود، این موضوع را تکذیب کرد.

گفتگویی با رضا درویش ، مدیرعامل سایپا در حاشیه دیدار روز گذشته سایپا و صنعت نفت آبادان  در خصوص شایعات مربوط به جانشینی حمیدرضا گرشاسبی در پرسپولیس انجام شد.

رضا درویش مدیرعامل سایپا که این روزها به شدت به دنبال تامین منابع مالی برای نارنجی‌پوشان است، در خصوص این شایعه گفت:

هیچ صحبتی در خصوص حضورم در پرسپولیس به عنوان مدیرعامل نشده است و فعلا تمام تمرکزم روی سایپا است و دو دستی به این باشگاه چسبیده‌ام!

سایپا علیرغم حضور در لیگ قهرمانان آسیا در این فصل طی هفته‌های اخیر در کسب نتیجه ناموفق عمل کرده و بازیکنان این تیم نیز بابت عدم دریافت مطالبات خود اعتراضاتی را متوجه باشگاه کرده‌‌اند. باید دید در این شرایط که موضع گیری در بین هواداران پرسپولیس بابت شایعه این جابجایی نیز وجود دارد، وزارت ورزش چه تصمیمی خواهد گرفت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + 16 =