کد خبر : 127617
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۹:۵۵
-

اکسپریا ایکس زد ۴ سونی به دنبال بازگشتی باشکوه

اکسپریا ایکس زد ۴ سونی به دنبال بازگشتی باشکوه

به گزارش قائم آنلاین، عرضه موبایل اکسپریا ایکس زد ۴ با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ موبایل های سال آینده با پردازنده های قدرتمندی روانه بازار فروش خواهند شد که در این میان پردازنده کمپانی کوالکام سهم بیشتری در میان پرچمداران گوشی های هوشمند دارد. اسنپدراگون ۸۵۵ اولین پردازنده این کمپانی با معماری هفت نانومتری است که

به گزارش قائم آنلاین، عرضه موبایل اکسپریا ایکس زد ۴ با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵

موبایل های سال آینده با پردازنده های قدرتمندی روانه بازار فروش خواهند شد که در این میان پردازنده کمپانی کوالکام سهم بیشتری در میان پرچمداران گوشی های هوشمند دارد. اسنپدراگون ۸۵۵ اولین پردازنده این کمپانی با معماری هفت نانومتری است که روانه بازار فروش شده است. به نظر می رسد استفاده از این پردازنده شرایط را برای کمپانی سونی جهت عرضه اینترنت نسل پنجم مهیا کند.

بر اساس اخبار موجود، این گوشی هوشمند با رم نرم افزاری شش گیگابایتی روانه بازار فروش می شود و باید شاهد عرضه حافظه داخلی های ۶۴ و ۲۵۶ گیگابایتی برای این گوشی باشیم. این شرایط برای پرچمداران قبلی این کمپانی مشهور نیز رخ داده بود. بر اساس اطلاعات موجود، این گوشی هوشمند با باتری ۳۹۰۰ میلی آمپری و سیستم عامل اندروید ۹ روانه بازار فروش خواهد شد.عرضه موبایل اکسپریا ایکس زد 4 با پردازنده اسنپدراگون 855

طبق اخبار منتشر شده، سونی قصد دارد موبایل اکسپریا ایکس زد ۴ را با صفحه نمایش ۶٫۵۵ اینچی و نسبت تصویر ۲۱ به ۹ روانه بازار فروش کند. نسخه قبلی این گوشی هوشمند با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی روانه بازار فروش شده بود که مورد تایید بسیاری از کاربران نیز قرار گرفت.

به نظر می رسد موبایل اکسپریا ایکس زد ۴ درمراسم MWC رونمایی شود؛ با این اوصاف می توان این موضوع را تایید کرد که این گوشی موبایل در ماه فوریه به صورت رسمی روانه بازار فروش می شود.

موقعیت سونی در بازار فروش

سونی در سال های اخیر موفقیت خاصی در بازار موبایل کسب نکرده و مدتی است که در میان برترین و پرفروش ترین برندهای موبایل قرار ندارد اما از دید بسیاری از کاربران، این برند قدرتمند می تواند در ساخت گوشی هوشمند خود از اعتبار بسیار زیاد سونی دفاع کند وگرنه یک قدم به سقوط نزدیک تر خواهد شد.

کمپانی سونی پس از جدا شدن از اریکسون برای مدت کوتاهی توانست فروش خوبی را در بازار جهانی تجربه کند اما مشکلات بسیار زیاد ایجاد شده ازجمله گرمای زیاد گوشی زد ۳ پلاس یا همکاری های ناموفق با شرکت مدیاتک در بخش پردازنده، شرایط این کمپانی را بسیار سخت تر کرد. در حال حاضر نیز سونی حدود ۱۰ گوشی موبایل را در یک سال روانه بازار می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 1 =