کد خبر : 127583
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
-

ملت ایران هر جنگ‌طلبی را تنبیه می‌کند

ملت ایران هر جنگ‌طلبی را تنبیه می‌کند

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام حسن قربانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پل‌سفید اظهار کرد: هر قشر و رشته‌ای علاقه به مدح دارد و برخی موارد، حقایق بر فرد با مدح مشتبه می‌شود و فرد نسبت به خود خوش‌بین می‌شود و راضی به نَفس می‌شود. وی افزود: فرد متّقی شخصیت ایده‌الی است

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام حسن قربانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر پل‌سفید اظهار کرد: هر قشر و رشته‌ای علاقه به مدح دارد و برخی موارد، حقایق بر فرد با مدح مشتبه می‌شود و فرد نسبت به خود خوش‌بین می‌شود و راضی به نَفس می‌شود.

وی افزود: فرد متّقی شخصیت ایده‌الی است که از تعریف و تمجید دیگران خوشحال و از گمان دیگران نگران نیست و از اعمال بد خود هراسان و از اعمال خوب خود هم نگران است که قبول می‌شود یا نمی‌شود.

امام جمعه پل‌سفید به روز ۱۶ آذر و روز دانشجو اشاره و اظهار کرد: برای کسانی که به دنبال فضیلت هستند، هر روز، روز دانشجو است و باید هر روز مورد تکریم قرار گیرند و امام راحل بر دانشگاهیان و دانشجویان سلام فرستاده است.

قربانی افزود: دانشجویان هم باید از تکریم خود غافل نشوند و فعالیت‌هایی که در شأن آنان نیست، مرتکب نشوند و باید به جایی برسند که اندیشه آنان برای حفاظت از دین و جامعه باشد و رستگاری آنان در این است که از بندگی خدا و نماز غافل نشوند و و از دانشجویان انتظار بالایی است و ملت به آنها به عنوان آینده‌سازان احترام می‌گذارند و عاقلانه در سازندگی و ارتقای کشور سهیم باشند.

وی با تقدیر از نیروی انتظامی سوادکوه تصریح کرد: نیروی انتظامی شهرستان، محموله مواد مخدر از مبدا اصفهان به ساری را در شهرستان کشف کردند و چشم بینا و سالم آنان به جامعه کمک می‌کند و فعالیت‌های آنان در ارتقای امنیت، قابل تقدیر است.

امام جمعه پل‌سفید ضمن گرامیداشت شهیدان کشوری و شیرودی، خاطر نشان کرد: کسی در دنیا نیست که باور کند امریکا به دنبال حقوق بشر و دموکراسی است و سازمان ملل قطعنامه امریکا علیه گروه‌های مقاومت فلسطین را رد کرد و نشان داد که دنیا متوجه شد امریکا به عنوان شیطان بر دل همه ملت‌ها پنجه افکند و ما در روشنگری ملت‌های دنیا اثر‌گذار بودیم.

قربانی اظهار کرد: دنیا بداند که افرادی مانند آیت‌الله دستغیب سومین شهید محراب که فرد عابد و زاهد بود توسط منافقین با وضع فجیع به شهادت رساندند و مظلوم‌نمایی می‌کنند و ملت ایران از گروه‌های خون‌ریز منفور است.

وی در پایان تصریح کرد: ملت ایران نوکری شرق و غرب را در انقلاب اسلامی کنار نهاد و امروز خود تصمیم می‌گیرد و جنگ‌طلب نیست و هر جنگ‌طلبی را تنبیه می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × دو =