کد خبر : 127591
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
-

ضرورت حمایت از بانوان خلاق و کارآفرین در مازندران

ضرورت حمایت از بانوان خلاق و کارآفرین در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، علی اسماعیلی در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های زنان کارآفرین در شهرستان نور اظهارکرد: تولید و ایجاد اثر در مرحله نخست، فکری خلاق می‌خواهد اما در مرحله تولید نیاز به سرمایه و تسهیلات دارد که باید امکانات و بستر لازم برای تولید فراهم شود. وی با اشاره به حمایت از بانوان خلاق

به گزارش قائم آنلاین، علی اسماعیلی در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های زنان کارآفرین در شهرستان نور اظهارکرد: تولید و ایجاد اثر در مرحله نخست، فکری خلاق می‌خواهد اما در مرحله تولید نیاز به سرمایه و تسهیلات دارد که باید امکانات و بستر لازم برای تولید فراهم شود.

وی با اشاره به حمایت از بانوان خلاق و کارآفرین تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم از بانوان کارآفرین حمایت کنیم و مکان دائمی برای برپایی نمایشگاه تولیدات بانوان کارآفرین فراهم کنیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت افزود: بانوان هر زمان، در ایجاد حرکتی نو مانند انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تأثیرگذار بودند و در اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی که رهبر معظم انقلاب فرمودند بانوان کشور با تولیدات و خلق آثار خود در این مسیر نیز پیشقدم شدند.

ایجاد بازار دائمی برای زنان کارآفرین شهرستان نور

فرماندار شهرستان نور در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی‌های زنان کارآفرین شهرستان نور اظهارکرد: بانوان کارهای بزرگی در حوزه‌های مدیریتی و اقتصادی انجام دادند و موجب افتخار کشور ما هستند.

علی شادمان گفت: زنان می‌توانند در اقتصاد خانه و خانواده و در رشد و شکوفایی خانواده تأثیرگذار باشند و در سطح اقتصاد کلان در جامعه نیز نقش اساسی ایفا کنند.

وی تصریح کرد: زنان نقش بی بدیلی در عرصه کارآفرینی دارند و با توجه به اینکه شهرستان نور یک شهرستان گردشگرپذیر است صنایع دستی و تولیدات بانوان این شهرستان می‌تواند سبب جذب گردشگر در منطقه شود.

شادمان با اشاره به ضرورت حمایت از توانمندی‌های زنان کارآفرین شهرستان نور، از مدیران و شهرداران شهرستان نور خواستار ایجاد بازار دائمی برای تولیدات و صنایع دستی زنان کارآفرین شهرستان شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + هفده =