کد خبر : 127609
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲
-

سپیدار قائم‌شهر در نخستین بازی مغلوب ذوب‌آهن شد

سپیدار قائم‌شهر در نخستین بازی مغلوب ذوب‌آهن شد

به گزارش قائم آنلاین، تیم فوتبال سپیدار تنها نماینده فوتبال بانوان در لیگ‌برتر در ورزشگاه شهیدوطنی در نخستین گام به دیدار تیم قدرتمند ذوب‌آهن اصفهان رفت. تیم فوتبال بانوان سپیدار با هدایت سارا آذری از امروز رقابت خود را در لیگ‌برتر فوتبال بانوان آغاز کرد و در نخستین دیدار میزبان ذوب‌آهنی‌ها بود. بانوان قائم‌شهری که

به گزارش قائم آنلاین، تیم فوتبال سپیدار تنها نماینده فوتبال بانوان در لیگ‌برتر در ورزشگاه شهیدوطنی در نخستین گام به دیدار تیم قدرتمند ذوب‌آهن اصفهان رفت.

تیم فوتبال بانوان سپیدار با هدایت سارا آذری از امروز رقابت خود را در لیگ‌برتر فوتبال بانوان آغاز کرد و در نخستین دیدار میزبان ذوب‌آهنی‌ها بود.

بانوان قائم‌شهری که پیش از این در زمین‌های نه چندان مناسب و هزینه شخصی تمرین می‌کردند، امروز نتوانستند آن طور که شایسته این تیم است بازی کنند.

بانوان فوتبال‌دوست زیادی برای تشویق تنها نماینده فوتبال بانوان مازندران در لیگ‌برتر به ورزشگاه شهیدوطنی آمدند تا از نزدیک تیم سپیدار را تشویق کنند.

تیم سپیدار در نخستین گام، حریف ذوب‌آهن نشد و بازی را با نتیجه ۵ بر صفر به تیم مهمان واگذار کرد.

گلهای این تیم را دقیقه ۲۸ زهرا پور حیدر، دقیقه ۵۸ فاطمه عادلی، دقیقه ۷۴ زهرا پورحیدر، دقیقه ۸۵ رقیه شهبازی، دقیقه ۸۹ مریم محرابی به ثمر رساندند.

بیان محمودی سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگاران گفت: تیم سپیدار مازندران، تیم جوان و خوبی است و با وحود اینکه مربی‌اش به تنهایی این را اداره می‌کند روزهایی خوبی در انتظارش است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران در مورد شرایط سخت بازی در هوای بارانی، بیان کرد: امکانات تیم ذوب‌آهن بسیار خوب است و بازیکنان بازی در چمن‌های خیس را هم تمرین کرده‌اند.

سارا آذری سرمربی تیم سپیدار مازندران، در خصوص بازی در مقابل ذوب‌آهن اصفهان، گفت: بازیکنان ما اولین بازی خود را در لیگ برتر در مقابل تیم ریشه دار و با تجربه ذوب‌آهن که ۱۱ سال سابقه بازی در لیگ و چند بازیکن تیم ملی دارد، انجام دادند و طبیعی است که استرس بر تواناییهایشان غلبه کند.

وی ضمن تشکر از حمایت مسئولان ورزش استان و شهرستان قائم‌شهر اظهار امیدواری کرد با جذب اسپانسر، مشکلات مالی تیم سپیدار برطرف شود.

خاطرنشان می‌شود: تیم فوتبال بانوان سپیدار تنها نماینده مازندران در  مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور است که پس از ۱۷ سال، این استان را راهی لیگ برتر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + شانزده =