کد خبر : 127595
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۵
-

تصمیم رئیس جمهور برای انتقال آب خزر شبیه یک طنز است

تصمیم رئیس جمهور برای انتقال آب خزر شبیه یک طنز است

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما در واکنش به اظهارات رئیس جمهور درباره انتقال آب دریای خزر به سمنان گفت: سخنان آقای روحانی بیشتر تمایل به طنز داشته تا اینکه بخواهد یک نظر جدی و کارشناسی باشد. وی اظهار کرد: طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان با بررسی‌های

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما در واکنش به اظهارات رئیس جمهور درباره انتقال آب دریای خزر به سمنان گفت: سخنان آقای روحانی بیشتر تمایل به طنز داشته تا اینکه بخواهد یک نظر جدی و کارشناسی باشد.

وی اظهار کرد: طرح انتقال آب دریای خزر به سمنان با بررسی‌های به‌عمل آمده توسط کارشناسان در سال گذشته به طور کامل از دستور کار مجلس خارج شد و طرحی که یک بار با انجام کار کارشناسی رد شده دیگر نیازی به اقدام مجدد ندارد.

امام جمعه بابلسر خاطرنشان کرد: در حالی که آقای روحانی در ابتدای کار با طرح انتقال آب شمال موافق نبود و دولت قبل را بابت این طرح متهم به حرکات پوپولیستی می‌کرد اما امروز مشاهده می‌کنیم که خود وارد این مسیر شده است.

قلی‌پور بر لزوم کار کارشناسی در تمامی امور تاکید کرد و گفت: اینکه فردی به هر دلیلی به یک استان تعلق خاطر داشته باشد و بخواهد به استان دیگر آسیب وارد کند به هیچ عنوان پذیرفتنی و منطقی نیست و باور صحبت های اخیر رئیس جمهور سخت است.

وی تصریح کرد: مازندران چند سالی است که به خاطر عدم دفاع جانانه توسط مسئولان، افراد موثر در استان و به ویژه مجمع نمایندگان قربانی برخی تصمیمات غیرکارشناسی می‌شود که لازم است با وحدت رویه این مشکلات مرتفع شود.

امام جمعه بابلسر خواستار پیگیری جدی از مسئولان و نمایندگان مازندران برای جلوگیری از این اتفاق شد و گفت: مسئولان باید نظرات کارشناسان را در تمامی مسائل مورد توجه قرار دهند و همانطور که درگذشته بیان شد این اتفاق از نظر زیست محیطی آسیب جدی به مازندران وارد می‌کند که حتی لازم است تمامی دلسوزان کشور و به ویژه مسئولان مازندران نسبت به جلوگیری از این اتفاق اقدامات مناسب را انجام دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − 3 =

سید رضوی یکشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹

سلام
اگر خواستی راجع به انتقال آب خزر بیشتر بدانی ۰۹۱۷۱۳۱۰۱۵۲ تماس بگیر