کد خبر : 127239
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
-

فرزانه توسلی نامزد دریافت جایزه بهترین دروازبان جهان شد

فرزانه توسلی نامزد دریافت جایزه بهترین دروازبان جهان شد

به گزارش قائم آنلاین، طبق روال هرسال، سایت جهانی Futsal Planet  در پایان سال میلادی نامزدهای بهترین بازیکنان فوتسال جهان را معرفی می کند. در اسامی اعلام شده نام فرزانه توسلی ملی پوش فوتسال بانوان نیز در بین ۱۰ نامزد برتر جهان قرار دارد. توسلی پس از درخششی که در بازی‌های آسیایی داشت در  بین

به گزارش قائم آنلاین، طبق روال هرسال، سایت جهانی Futsal Planet  در پایان سال میلادی نامزدهای بهترین بازیکنان فوتسال جهان را معرفی می کند. در اسامی اعلام شده نام فرزانه توسلی ملی پوش فوتسال بانوان نیز در بین ۱۰ نامزد برتر جهان قرار دارد. توسلی پس از درخششی که در بازی‌های آسیایی داشت در  بین نامزدها قرار گرفته است.

آنا کاتارینا پریرا از پرتغال، آنا اتایو گارده و سیلویا آگوئته از اسپانیا، آناستازیا ایوانوفا از روسیه، بیانکا مورائس و جنیفر ده‌اولیویرا کامارگو از برزیل، ماریا آنتونیا از ایتالیا دیگر نامزدهای دریافت جایزه بهترین دروازبان جهان هستند و فرزانه توسلی که لقب عقاب آسیا را به همراه دارد با آنها رقابت خواهد شد. این دومین بار است که نام توسلی در بین نامزدهای دریافت جایزه بهترین دروازبان جهان قرار می‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 1 =