کد خبر : 127261
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
-

زلزله عجیب در انتظار پرسپولیس ؛ وزیر در تلاش برای جلوگیری از این اتفاق!

زلزله عجیب در انتظار پرسپولیس ؛ وزیر در تلاش برای جلوگیری از این اتفاق!

به گزارش قائم آنلاین، ظاهرا هر سرنوشتی که برای گرشاسبی در پرسپولیس رقم بخورد برای سایر اعضای هیات‌مدیره این باشگاه هم رقم خواهد خورد. ظاهرا هر سرنوشتی که برای گرشاسبی در پرسپولیس رقم بخورد برای سایر اعضای هیات‌مدیره این باشگاه هم رقم خواهد خورد به این معنا که اگر گرشاسبی ماندنی شود اعضای هیات‌مدیره هم

به گزارش قائم آنلاین، ظاهرا هر سرنوشتی که برای گرشاسبی در پرسپولیس رقم بخورد برای سایر اعضای هیات‌مدیره این باشگاه هم رقم خواهد خورد.

ظاهرا هر سرنوشتی که برای گرشاسبی در پرسپولیس رقم بخورد برای سایر اعضای هیات‌مدیره این باشگاه هم رقم خواهد خورد به این معنا که اگر گرشاسبی ماندنی شود اعضای هیات‌مدیره هم در سمت خود ماندنی خواهند شد و اگر مدیرعامل فعلی پرسپولیس مجبور به کناره‌گیری از سمت خود شود هر سه عضو هیات‌مدیره هم باید سمت خود را ترک کنند که در صورت رخ دادن این موضوع، زلزله مدیریتی در پرسپولیس رخ خواهد داد و نفرات جدید وارد چارت مدیریت پرسپولیس‌ خواهند شد. این در حالی است که وزیر ورزش و جوانان در تلاش است تا بتواند مجوز ورود سرخابی‌ها به عرصه خصوصی‌سازی را بگیرد تا با این اتفاق، حمیدرضا گرشاسبی و اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس‌ در سمت خود باقی بمانند. قرار است مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در جلسه هیات دولت که روز چهارشنبه ۱۴ آذرماه برگزار خواهد شد در این باره رایزنی‌هایی انجام دهد تا در صورت فراهم بودن شرایط، مجوز ورود پرسپولیس‌ و استقلال به عرصه خصوصی‌سازی را دریافت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 + سیزده =