کد خبر : 127220
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
-

زیرنویس پاورپوینت و اسکایپ به زودی فعال می شود

زیرنویس پاورپوینت و اسکایپ به زودی فعال می شود

به گزارش قائم آنلاین، حضور افراد ناشنوا در کنفرانس ها همچنین در ارائه های پاور پوینت در سالن های کنفرانس، ممکن است افراد ناشنوا هم حضور داشته باشند که نتوانند از بحث و صحبت های ارائه شده روی پاور پوینت استفاده کنند. این ویژگی به آنها کمک می کند که بتوانند از آنچه در جریان

به گزارش قائم آنلاین، حضور افراد ناشنوا در کنفرانس ها

همچنین در ارائه های پاور پوینت در سالن های کنفرانس، ممکن است افراد ناشنوا هم حضور داشته باشند که نتوانند از بحث و صحبت های ارائه شده روی پاور پوینت استفاده کنند. این ویژگی به آنها کمک می کند که بتوانند از آنچه در جریان گفت و گو میان افراد رد و بدل می شود آگاه شوند و همچنین موضوع صبحت فردی که در حال ارائه پاور پوینت است را به راحتی بخوانند.

این ویژگی اکنون در اسکایپ برای مشترکین گوشی های هوشمند در ios و اندروید و نسخه دسکتاپ در دسترس است. در منوی تنظیمات نیز با ورود به آخرین نسخه های مشتری، کاربران می توانند بخش Caption and Subtitle را برای تماس های فردی فعال کنند. با فعالسازی آن یک پنجره جانبی بازخواهد شد که به تماس گیرندگان اجازه می دهد تا از طریق زیرنویس و کپشن بتوانند متن مکالمات را بخوانند. جالب است بدانید که اسکایپ پشتیبانی از ترجمه بیش از ۲۰ گویش را طی هفته های آینده به این ویژگی اضافه خواهد کرد. همچنین در طول تماس، زیرنویس ها به صورت خودکار با توجه به انتخاب زبان کاربر نمایش داده می شوند.

ویژگی های متنوع برای طیف وسیعی از کاربران

هدف این نرم افزارها در واقع قدرت بخشیدن به افراد برای دسترسی به چیزی است که دیگران آن را در اختیار ندارند، خصوصا وقتی بدانیم که بیش از یک میلیارد نفر در سراسر دنیا با معلولیت زندگی می کنند. جنی لایفلری، مدیر ارشد مایکروسافت در مورد این اقدام روی پاور پوینت نوشت: «امسال سعی کردیم که ویژگی های جدیدی را برای انواع کاربرانمان به اشتراک بگذاریم و برنامه هایمان را هر روز متنوع تر کرده و طیف وسیعی از کاربران را با آن درگیر کنیم».

این ویژگی چه زمانی ارائه خواهد شد؟

ویژگی زیرنویس و کپشن های زنده از اواخر ژانویه ۲۰۱۹ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و برای مشترکین آفیس ۳۶۵ و مشترکین پاورپوینت در ویندوز ۱۰، مک و پاورپوینت آنلاین در دسترس خواهد بود. مایکروسافت می گوید: بسیار از افراد از ترجمه همزمان روی اسلایدها راضی نیستند و به نظر می رسد این ویژگی برای آنها نیز بهینه بوده و افرادی که ان را انتخاب می کنند می توانند آن را در دسترس داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =