کد خبر : 127206
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵
-

بهترین بازی های اندروید در تمام تاریخ ؛ یکی از یکی بهتر و جذاب تر!

بهترین بازی های اندروید در تمام تاریخ ؛ یکی از یکی بهتر و جذاب تر!

به گزارش قائم آنلاین، بهترین بازی های اندروید در تمام تاریخ هر روزه بازی های بسیاری از سوی شرکت های مختلف برای سیستم عامل اندروید به بازار عرضه می شود و این موضوع باعث می شود تا رقابت جذابی بین بازی ها شکل بگیرد. به هر حال تنها یک سری محدودی از بازی ها فراگیر

به گزارش قائم آنلاین، بهترین بازی های اندروید در تمام تاریخ

هر روزه بازی های بسیاری از سوی شرکت های مختلف برای سیستم عامل اندروید به بازار عرضه می شود و این موضوع باعث می شود تا رقابت جذابی بین بازی ها شکل بگیرد. به هر حال تنها یک سری محدودی از بازی ها فراگیر و تبدیل به بهترین بازی های اندروید می شوند. امروز در این مقاله هم قصد داریم تا تعدادی از این بازی ها را به شما دوستان معرفی کنیم.

این بازی ها هیچوقت قدیمی نمی شوند و کاربران همیشه آنها را به یاد می آورند. شاید اگر بازار گوگل خود را باز کنید با لیست بی انتهایی از بازی های مختلف مواجه شوید ولی تعدادی از آنها تبدیل به بهترین بازی های اندروید می شوند یا حتی کاربران آن را دانلود می کنند. یک سری از بازی هایی که در لیست ما قرار دارند، نیاز به اینترنت دارند و یک سری نیز به صورت آفلاین اجرا خواهند شد.بریم سراغ لیست بهترین بازی های اندروید :

۱- بازی Fortniteبهترین بازی های اندروید - بازی Fortnite

زمانی این بازی به بازار عرضه شد فقط دارندگان گوشی گلکسی نوت ۹ سامسونگ می توانستند از این بازی استفاده کنند و کاربران به صورت دعوت شده در این بازی اجازه حضور داشتند. حال این بازی برای تمام کاربران اندروید در دسترس است. اگر شما تا همین الان اطلاعاتی در مورد این بازی نداشته اید باید به شما بگوییم که شیوه این بازی خیلی راحت است : شما وارد بازی می شوید و بعد باید به دنبال منابع و اسلحه بازی و برای زندگی خود بجنگید. این بازی یکی از بهترین بازی های اندروید محسوب می شود.

۲- بازی PUBGبهترین بازی های اندروید-بازی PUBG

اصلا فکر نمی کنیم این بازی نیازی به معرفی داشته باشد ولی باز هم خیلی خلاصه این بازی را به شما معرفی خواهیم کرد. این بازی به سبک Battle royale بوده و در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد. شاید خیلی از افراد فکر کنند که این بازی عملکرد ضعیفی در بخش گوشی داشته است ولی ما اینجا هستیم که به شما بگوییم که این بازی تاکنون توانسته نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند. در این بازی همانند بازی Fortnite شما باید به دنبال منابع و اسلحه های مختلف باشید تا بتوانید در این دنیای خطرناک زنده بمانید.

۳- بازی Pokemon Goبهترین بازی های اندروید - بازی Pokemon Go

هیچ لیستی بدون بازی Pokemon Go معنی ندارد. درست است که این بازی کمی پس از اتفاقات شرکت سازنده آن ، میزان محبوبیت آن کاهش یافته ولی هنوز هم این بازی کاربران و طرفداران مخصوص به خود را دارا است. تا به امروز برای این بازی به روزرسانی های مختلفی عرضه شده است. این بازی بر پایه واقعیت افزوده بوده و می تواند هر کاربری را عاشق خود کند.

۴- بازی Plants vs Zombies 2بهترین بازی های اندروید -بازی Plants vs Zombies 2

این بازی هم از همان سبک بازی ها است که نیازی به معرفی ندارد. این بازی جذاب نسخه های مختلفی در بازار دارد که هر یک جذابیت مخصوص به خود را دارا است. شما می توانید در دنیاهای مختلف مراحل متفاوتی را پست سر بگذارید. در نسخه های جدیدی برای این بازی ارائه شده است گیاهان و زامبی های مختلفی به آن اضافه شده که هیجان را افزایش یافته است. به طور کلی شما باید ارتشی از گیاهان را در برابر زامبی ها آماده و از زمین خود دفاع کنید.

۵- بازی Dumb Ways to Die 2بهترین بازی های اندروید -بازی Dumb Ways to Die 2

بازی روش های احمقانه برای مردن یکی از بازی های ساده و اعتیادآور است که دارای شخصیت ها و طراحی های جذاب و دوست داشتنی است. یکی از این شخصیت ها Mr Men است که خیلی با مرگ سر و کار دارد و وظیفه شما این است که او را زنده نگه دارید. همانطور که از اسم این بازی مشخص است بعضی از اتفاقاتی که باعث می شود این شخصیت ها خالق خود را ببینند خیلی مضحک و خنده دار است. شما هر بار که شخصیت ها را نجات می دهید ۱۰۰ امتیاز می گیرید و به مرحله بعد می روید.

۶- بازی Last Day on Earth: Survivalبهترین بازی های اندروید -بازی Last Day on Earth: Survival

اگر شما از طرفداران سریال محبوب The Walking Dead هستید ، قطعا عاشق این بازی خواهید شد. البته این موضوع را هم اشاره کنیم که خود این سریال بازی مخصوص به خود را دارد. داستان این بازی در سال ۲۰۲۷ است که هیچ کسی دیگر روی زمین باقی نمانده است و شما باید برای بقا خود به دنبال منابع و مکانی برای زندگی باشید. شما در این بازی با زامبی های بسیاری مواجه می شوید که باعث جذابیت بیشتر این بازی می شوند.

۷- بازی Asphalt 8 : Airborneبهترین بازی های اندروید -بازی Asphalt 8 : Airborne

به نظر ما هیچ لیست بازی بدون یک بازی به سبک رانندگی کامل نیست و بهترین بازی با این سبک Asphalt 8 است که توانسته نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند. شما در این بازی می توانید از خودروهای جذاب برای مسابقات استفاده کنید. از خودروهای جذاب این بازی می توانیم به لامبورگینی وینینو ، بوگاتی ویرون ، فراری ، مک لارن پی وان و پورشه ۹۱۱ اشاره کنیم.

۸- بازی Candy Crush Sagaبهترین بازی های اندروید -بازی Candy Crush Saga

فکر کنیم شما طرفداران بازی پرطرفدار Candy Crush را فراموش کرده اید. این بازی را می توانیم یکی از بهترین بازی های اندروید نام گذاری کنیم. شرکت King در سال ۲۰۱۲ این بازی را به بازار عرضه کرد و حدود ۴۹۳ میلیون دلار در سه ماه درآمدزایی داشت. تعداد کاربران این بازی در آن زمان حدود ۹۳ میلیون بود. هنوز هم این بازی جز دومین بازی پردرآمد در بین بازی های اندرویدی محسوب می شود. شما در این بازی باید پازل های بسیاری را حل کرده تا بتوانید به هدف موردنظر خود برسید.

۹- بازی Clash of Clansبهترین بازی های اندروید - بازی Clash of Clans

این بازی را می توانیم بگوییم که توانست دنیای بازی را دگرگون کند. سبک بازی استراتژی بود و شما می بایست روستای خود را تجهیز کنید و در برابر دشمنان از آن محافظت کنید. این بازی به خوبی توانست توجه میلیون ها کاربر در سرتاسر جهان را به خود جلب کند و آنها را ساعت ها به خود مشغول کند. تب و تاب این بازی در ایران به قدری زیاد بود که هرجا سخن این بازی در میان بود.

۱۰-بازی Bad Piggiesبهترین بازی های اندروید - بازی Bad Piggies

این بازی نسخه ای شبیه به بازی افسانه ای Angry Birds است که توانست توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. در این بازی به جای پرنده ها ، خوک ها نقش اصلی بازی را در اختیار دارند. چالش های این بازی هم بدین صورت است که شما همانند بازی Angry Birds به آنها کمک کنید تا به اهداف خود برسند. این بازی همانطور که جلوتر می روید سخت تر و سخت تر می شود و شما دیگر باید از هوش و ذکاوت خود برای رد کردن مراحل استفاده کنید.

۱۱- بازی Hill Climb Racing 2بهترین بازی های اندروید - بازی Hill Climb Racing 2

این هم یک بازی دیگر به سبک رانندگی است اما شیوه این بازی متفاوت تر از بازی Asphalt است. شما در این بازی باید از تپه ها و کوه ها و موانع سخت عبور کنید تا بتوانید انتهای مسیر خود برسید. نوع رانندگی شما در رسیدن به مقصد تاثیر گذار است و یک حرکت اشتباه امکان دارد باعث شود تا ماشینتان چپ کند. یکی دیگر از مواردی که باید در این بازی به آن توجه کنید بنزین است که با تمام شدن آن باید از اول بازی را شروع کنید.

۱۲- بازی The SIMبهترین بازی های اندروید- بازی The SIM

بازی The SIM برای اندروید به بازار عرضه شده و این بازی یکی از جذاب تری بازی های اندروید است. این بازی شباهت بسیاری به نسخه Pc و Mac آن دارد. شرکت تولید کننده این بازی تلاش کرده تا حد امکان شباهت این بازی با نسخه PC آن برابر باشد. شما در این بازی اختیار یک فرد را در اختیار دارید و باید کارهای روزانه او را برنامه ریزی کنید. داستان این بازی و پایان آن را شما تعیین می کنید و به نظر ما همین موضوع می تواند جذابیت این بازی را افزایش دهد.

شما با کدام یک از این بازی ها خاطره دارید؟ کدام یک از این بازی ها جز بهترین بازی اندروید از نظر ما بوده اند؟ اگر عنوان بازی دیگری در ذهن شما است که در این لیست وجود ندارد ، نام آن را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × یک =