کد خبر : 127162
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۵
-

بمب‌های جدید در راه تراکتورسازی؟

بمب‌های جدید در راه تراکتورسازی؟

به گزارش قائم آنلاین، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نتایج نسبتاً خوبی کسب کرده و توانسته است دوباره پس از چندین فصل هواداران پُرشور خود را به ادامه لیگ امیدوار کند. سرخپوشان تبریزی که در ابتدای فصل با خریدهای پُرسروصدا بازیکنانی مانند شجاعی، دژاگه و حاج‌صفی را به

به گزارش قائم آنلاین، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نتایج نسبتاً خوبی کسب کرده و توانسته است دوباره پس از چندین فصل هواداران پُرشور خود را به ادامه لیگ امیدوار کند.

سرخپوشان تبریزی که در ابتدای فصل با خریدهای پُرسروصدا بازیکنانی مانند شجاعی، دژاگه و حاج‌صفی را به خدمت گرفتند،‌ قصد دارند در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل هم همین روند را ادامه دهند و از همین رو نام بازیکنان بزرگی برای تقویت این تیم در پست‌های مختلف به گوش می‌رسد.

در همین راستا، باشگاه تراکتورسازی پس از جدایی آنتونی استوکس و لی هری اروین دو مهاجم تأثیرگذار خود، به دنبال جذب بازیکنان جدید در این پست است و حتی شنیده می‌شود با چند بازیکن بزرگ هم برای حضور در تبریز مذاکره شده است.

علاوه بر مهاجم،‌ تراکتورسازان در پست‌های مدافع و دروازه‌بان هم در حال رایزنی هستند تا در صورت توافق بازیکنان مدنظر خود را جذب کنند. در هر صورت با توجه به شرایط سرخپوشان تبریزی و قول‌هایی که محمدرضا زنوزی، مالک این باشگاه مبنی بر جذب ستاره‌های جدید داده است،‌ باید منتظر ماند و دید آیا بمب‌های نقل‌وانتقالاتی را در نیم‌فصل هم در تیم تراکتورسازی شاهد خواهیم بود یا خیر؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =