کد خبر : 126834
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
-

کشف سیگار‌های قاچاق در قائم‌شهر

کشف سیگار‌های قاچاق در قائم‌شهر

به گزارش قائم آنلاین، محمد ولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع سیگار خارجی قاچاق در سطح شهرستان قائم‌شهر، شناسایی آن ها توسط ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این فرماندهی در

به گزارش قائم آنلاین، محمد ولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع سیگار خارجی قاچاق در سطح شهرستان قائم‌شهر، شناسایی آن ها توسط ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این فرماندهی در دستور کار قرار گرفت. موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی پس از اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی و بررسی صحت و سقم موضوع از واحد صنفی مورد نظر بازدید کردند.
مرادی گفت: در بازرسی از این واحد صنفی بیش از ۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق و ۳۰ بسته تنباکو قاچاق کشف شد که طبق نظر کارشناسان ارزش تقریبی آن به ۴۵ میلیون ریال می رسد.
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر در پایان افزود: کالای توقیفی تحویل سازمان فروش اموال تملیکی و متهم نیز به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − پنج =