کد خبر : 126316
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۹:۵۰
-

نوکیا یا هوآوی؛ از کدام برند، گوشی میان رده بخریم؟

نوکیا یا هوآوی؛ از کدام برند، گوشی میان رده بخریم؟

به گزارش قائم آنلاین، در شرایط فعلی اگر قصد خرید یک گوشی موبایل از برند نوکیا یا هوآوی را دارید، پیشنهاد می کنیم قدمت هر دو برند را کنار بگذارید. در گوشی های هوشمند فعلی نوکیا، هیچ ذهنیتی از گوشی های قدیمی اش برای کاربران تداعی نمی شود و نوکیای فعلی را باید در کنار

به گزارش قائم آنلاین، در شرایط فعلی اگر قصد خرید یک گوشی موبایل از برند نوکیا یا هوآوی را دارید، پیشنهاد می کنیم قدمت هر دو برند را کنار بگذارید. در گوشی های هوشمند فعلی نوکیا، هیچ ذهنیتی از گوشی های قدیمی اش برای کاربران تداعی نمی شود و نوکیای فعلی را باید در کنار برندهای چینی قرار دارد.

در شرایط فعلی، نوکیا ۷ پلاس میان رده این برند محسوب می شود. این گوشی هوشمند در بازار ایران فروش بسیار خوبی را رقم زده و توانسته با استفاده از ویژگی های کاربردی، شرایط خوبی را برای کاربران رقم زند. این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود ۴میلیون و ۵۰۰هزار تومان در بازار ایران موجود است.

این گوشی موبایل شش اینچی در بخش دوربین عکاسی شرایط بسیار خوبی را برای کاربران رقم زده است. حضور دو لنز ۱۲ مگاپیکسلی نیز شرایط بسیار مناسبی در مقابل سایر رقبا دارد. نوکیا در این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ استفاده کرده که به خوبی نیازهای کاربران را برطرف می کند.

 نوکیا یا هوآوی؛ کفه ترازو به سمت هوآوی است؟

هوآوی در بازار ایران گوشی های پرتعدادی دارد و اگر گوشی های آنر را مد نظر قرار ندهیم، گوشی های سری نوآ هوآوی و میت ۱۰ لایت میان رده های این برند محسوب می شوند. این روزها گوشی های سری نوآ شرایط خوبی را در بازار ایران تجربه می کنند. گوشی هوشمند نوآ ۳ با بهره مندی از پردازنده کایرین ۹۷۰ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بدون شک قدرتمندترین میان رده موجود در بازار ایران به شمار می رود. گوشی هوشمند نوآ ۳ در شرایط فعلی نقش تعیین کننده ای دارد و در بخش دوربین نیز لنزهای ۱۶ و ۲۴ مگاپیکسلی بسیار جالب توجه خواهد بود. از طرفی دیگر، اگر قصد خرید یک گوشی خوش قیمت را داشته باشید، میت ۱۰ لایت هوآوی نیز انتخاب بسیار خوبی است.

این گوشی هوشمند ۵٫۹ اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ یکی از هیجان انگیزترین گوشی های موبایل به شمار می رود. این گوشی هوشمند که اولین میان رده سری میت هوآوی به شمار می رود، در سال ۲۰۱۸ یکی از پرفروش ترین گوشی های برند هوآوی محسوب می شود. حضور چهار لنز دوربین در این گوشی هوشمند یک خبر بسیار خوب برای کاربران به شمار می رود.

هر دو برند یاد شده در بخش خدمات پس از فروش شرایط مشابهی دارند. کاربران می توانند پس از خرید هرکدام از گوشی های این برندها تا ۱۸ ماه از خدمات پس از فروش آنها بهره مند شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 6 =