کد خبر : 126499
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
-

سند ۱۰۰۰ صفحه‌ای علیه ایران درباره کشته شدن آمریکاییان!

سند ۱۰۰۰ صفحه‌ای علیه ایران درباره کشته شدن آمریکاییان!

به گزارش قائم آنلاین،  رسانه‌های آمریکایی یکشنبه شب از تلاش‌هایی در این کشور برای طرح دعوی حقوقی با موضوعیت اتهام‌زنی علیه ایران خبر دادند. به نوشته وبگاه «میلیتری تایمز»، این دادگاه قرار است فردا دوشنبه ادعای نقش‌آفرینی ایران در کشته شدن بیش از ۱۰۰۰ نظامی آمریکایی در عراق بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۱ را مورد

به گزارش قائم آنلاین،  رسانه‌های آمریکایی یکشنبه شب از تلاش‌هایی در این کشور برای طرح دعوی حقوقی با موضوعیت اتهام‌زنی علیه ایران خبر دادند.

به نوشته وبگاه «میلیتری تایمز»، این دادگاه قرار است فردا دوشنبه ادعای نقش‌آفرینی ایران در کشته شدن بیش از ۱۰۰۰ نظامی آمریکایی در عراق بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۱ را مورد بررسی قرار دهد.

به نوشته این وبگاه ، اینک در دادگاه فدرال آمریکا سند ۱۰۰۰ صفحه‌ای علیه ایران جمع آوری شده است.

این دادگاه سه روزه فدرال در حالی برگزار می‌‌شود که یک شرکت حقوقی کوچک از ایالت نیوجرسی و یک وکیل سعی دارند ایران را مسئول آموزش، حمایت، ارائه تجهیزات نظامی و کمک‌های مالی به گروه‌هایی در عراق که با نیروهای اشغالگر آمریکایی مبارزه کردند، معرفی کنند.

طرح‌کنندگان این پرونده در تلاش هستند تا با مرتبط کردن ایران با این حوادث، ۱۰ میلیارد دلار غرامت طلب کنند. در صورت صدور رای ضد ایرانی در این دادگاه، مبلغی بابت خسارت از برخی بانک‌های طرف معامله با ایران غصب و به قربانیان پرداخت می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =