کد خبر : 126382
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
-

بهترین راه استرداد هزینه هتل داخلی در صورت لغو سفر چیست؟

بهترین راه استرداد هزینه هتل داخلی در صورت لغو سفر چیست؟

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام علی بابا، در چنین شرایطی بزرگ‌ترین نگرانی مالی شما می‌تواند بازپرداخت یا استرداد مبلغ رزرو هتل باشد. بیشتر افرادی که سفر از برنامه‌های معمول آن‌ها است، دست کم یکبار با مشکلات این چنینی به ویژه در مواقعی که هتل خود را به صورت تلفنی، حضوری و یا از طریق یکی

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام علی بابا، در چنین شرایطی بزرگ‌ترین نگرانی مالی شما می‌تواند بازپرداخت یا استرداد مبلغ رزرو هتل باشد.

بیشتر افرادی که سفر از برنامه‌های معمول آن‌ها است، دست کم یکبار با مشکلات این چنینی به ویژه در مواقعی که هتل خود را به صورت تلفنی، حضوری و یا از طریق یکی از وب‌سایت‌های نامعتبر رزرو کرده‌اند، مواجه شده‌اند.

با جاباما اما شما با هیچ کدام از این مشکلات مواجه نمی‌شوید. جاباما، سامانه رزرو اینترنتی هتل و اقامتگاه است که کار رزرو هتل را برای بسیاری از مسافران شهرهای مختلف کشور آسان کرده و شرایطی را فراهم آورده است که شما بدون هیچ دردسری و به راحتی، هتل مورد نظر خود را رزرو کنید و در صورت بروز مشکلاتی که به لغو سفرتان منجر می‌شود، بهای پرداختی بابت رزرو هتل را استرداد کنید. به عنوان اگر سفرتان به کیش لغو شده است و شما برای رزرو هتل کیش اقدام کرده‌اید با جاباما می‌توانید، هزینه رزرو هتل را استرداد کنید.

با کمک جاباما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک ساده، هتل مورد نظرتان را بررسی و رزرو کنید و همچنین هزینه آن را با کارت بانکی پرداخت کنید و دیگر با مشکل تماس‌های مداوم برای یافتن هتل و رزرو آن مواجه نخواهید بود.

همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعته برای هتل‌های داخلی، حتی در روزهای تعطیل از مزایای رزرو اینترنتی هتل با جاباما است.

 تنوع هتل‌هایی هم که جاباما از آنها پشتیبانی می‌کند، بسیار زیاد است و شما می‌توانید در سراسر ایران، هتل مورد نظرتان را رزرو کنید.

همچنین در جاباما، شما می‌توانید قبل از رزرو هتل یا اقامتگاه، نظر سایر افرادی که پیش از شما در هتل مورد نظرتان حضور داشتند را در قسمت نظرات مطالعه کنید و با آگاهی کامل در مورد نحوه سرویس‌دهی و خدمات هتل، برای رزرو اقدام کنید.
پس اگر قصد سفر به شهرهای ایران با قطار، هواپیما یا اتوبوس را دارید، با کمک جاباما و با آگاهی کامل نسبت به ویژگی‌های هتل یا اقامتگاه مورد نظرتان، آن را رزرو کنید. البته توصیه می‌کنیم که ابتدا قیمت بلیط قطار، اتوبوس یا هواپیما را بررسی و بلیط خود را خریداری کنید و سپس برای رزرو هتل اقدام کنید.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 − سه =