کد خبر : 125952
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۸:۱۵
-

هیتر الکتریکی هوشمند Smartmi؛ مناسب ترین گزینه برای روزهای سرد

هیتر الکتریکی هوشمند Smartmi؛ مناسب ترین گزینه برای روزهای سرد

به گزارش قائم آنلاین، لوازم خانگی هوشمند شیائومی توسط «کرادفاندینگ» تولید و روانه بازار فروش می شود. این اصطلاح در بسیاری از کشورهای جهان رواج دارد و تولیدکنندگان برای ساخت محصولات خود از این رویه استفاده می کنند. در این میان بد نیست در مورد این شیوه کمی صحبت کنیم. این شیوه توسط مصرف کنندگان

به گزارش قائم آنلاین، لوازم خانگی هوشمند شیائومی توسط «کرادفاندینگ» تولید و روانه بازار فروش می شود. این اصطلاح در بسیاری از کشورهای جهان رواج دارد و تولیدکنندگان برای ساخت محصولات خود از این رویه استفاده می کنند. در این میان بد نیست در مورد این شیوه کمی صحبت کنیم. این شیوه توسط مصرف کنندگان حمایت و برخی از هزینه های مربوط به ساخت یک محصول توسط آنها پرداخت می شود. همچنین در زمان عرضه محصول برای آنها شرایط خوبی در نظر گرفته می شود. این شیوه کمی شبیه پیش فروش محصولات است اما تفاوت جالب توجه این موضوع را باید حمایت مالی مصرف کنندگان قبل از آغاز ساخت محصول در نظر گرفت.

هیتر الکتریکی هوشمند  Smartmi با چه قیمتی روانه بازار فروش می شود؟

هیتر الکتریکی هوشمند  Smartmi بیشتر از بسیاری از محصولات این برند مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. این محصول با قیمتی بسیار مناسب روانه بازار فروش شده است؛ هیتر الکتریکی هوشمند  Smartmi قیمتی در حدود ۵۷ دلار خواهد داشت که در مقایسه با سایر رقبا قیمتی مناسب خواهد بود.

این محصول اولین هیتر شیائومی به شمار نمی رود؛ مدل قبلی این محصول نیز با قیمت ۳۸ دلار فروش خوبی را به دست آورد و بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفت. تفاوت های بسیاری بین این دو نسخه وجود دارد اما به طور کلی این محصول، نسخه‌ای هوشمند با برخی از پیشرفت‌ها در ویژگی‌ ها و طراحی، نسبت به مدل اول است. بزرگ ترین ارتقای آن ویژگی هوشمند آن است که با اتصال WiFi اجازه می‌دهد دستگاه از طریق برنامه MIJIA در یک گوشی هوشمند کنترل شود. در نتیجه می توانید قبل از رسیدن به خانه، محیط مورد نیاز خود را گرم کنید. علاوه بر اینها، این برنامه می‌تواند برای تنظیم درجه حرارت و ویژگی‌های دیگر مانند قفل کودک و… استفاده شود.

هیتر الکتریکی هوشمند  Smartmi یک صفحه نمایش دارد که درجه حرارت را نشان می دهد. این ابزار همچنین دارای پشتیبانی از درجه حرارت قابل تنظیم بین ۳۲-۱۶ درجه سانتی گراد است. همچنین یک سنسور دمای دوگانه داخلی دارد و زمانی که درجه حرارت محیط به مقادیر پیش فرض برسد، پاور را قطع می‌کند که این کار هزینه های برق را بسیار کاهش می دهد. این محصول می تواند از اسپیکر AI شیائومی، اسپیکر Small love مینی و … نیز پشتیبانی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =