کد خبر : 126254
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
-

نقطه قوت بانوی پیر چیست؟

نقطه قوت بانوی پیر چیست؟

به گزارش قائم آنلاین،  یوونتوس به درخشش خود در فصل جاری رقابت‌های سری A ادامه داد. بیانکونری در هفته چهاردهم مهمان فیورنتینا بود و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا به یکه‌تازی خود در جدول رده بندی ادامه دهد. آلگری، سرمربی یوونتوس بعد از بازی گفت: اصلا بازی آسانی نبود. در بعضی از

به گزارش قائم آنلاین،  یوونتوس به درخشش خود در فصل جاری رقابت‌های سری A ادامه داد. بیانکونری در هفته چهاردهم مهمان فیورنتینا بود و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا به یکه‌تازی خود در جدول رده بندی ادامه دهد.

آلگری، سرمربی یوونتوس بعد از بازی گفت: اصلا بازی آسانی نبود. در بعضی از دقایق بازی خوب نبودیم. با  این حال سه امتیاز را به دست آوردیم. بازی کردن در فلورانس بسیار سخت است و نتیجه آن تا به صدا درآمدن سوت پایان بازی مشخص نیست.

سرمربی یووه در ادامه‌ صحبت‌های خود اظهار کرد:  یوونتوس به خاطر شخصیت بازیکنان خود به پیروزی می‌رسد و حریفان را یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذارد. بازیکنان ما از نظر انگیزشی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و آمادگی بدنی آنها هم بسیار خوب است. چنین توانایی‌هایی باعث می‌شود حریفان، برابر ما تسلیم شوند. خوشحالم که بازیکنان از نظر بدنی در وضعیت خوبی قرار دارند و آماده‌اند که در هر نقطه از زمین حضور داشته باشند.

یوونتوس با پیروزی که در این دیدار به دست آورد با ۴۰ امتیاز به یکه‌تازی خود در جدول رده بندی ادامه داد. یوونتوس از ۱۴ بازی خود در فصل جاری توانتسه ۱۳ پیروزی و تنها یک تساوی کسب کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده − 4 =