کد خبر : 126222
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
-

انهدام باند قاچاق موادمخدر در قائم‌شهر/۱۵ کیلوگرم تریاک کشف شد

انهدام باند قاچاق موادمخدر در قائم‌شهر/۱۵ کیلوگرم تریاک کشف شد

به گزارش قائم آنلاین، محمدولی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و توزیع مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر در قائم‌شهر، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با

به گزارش قائم آنلاین، محمدولی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و توزیع مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر در قائم‌شهر، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، پس از بررسی‌های میدانی و انجام تحقیقات پلیسی، موفق به شناسایی اعضای این باند شدند.

مرادی گفت: با هماهنگی مرجع قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را که با تشکیل باندی ۳ نفره در امر قاچاق مواد مخدر در این شهرستان فعالیت داشتند دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر تصریح کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده از خودروی این عاملان سودجوی مواد مخدر، ۱۵ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، بیان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان مهم‌ترین عامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم‌شهر از شهروندان خواست برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 + دو =