کد خبر : 125992
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
-

پادوانی: من فرزند استقلال هستم و دوباره به این تیم بر‌می‌گردم

پادوانی: من فرزند استقلال هستم و دوباره به این تیم بر‌می‌گردم

به گزارش قائم آنلاین، مدافع برزیلی استقلال که سرانجام برای ادامه درمان مصدومیت شدید خود راهی برزیل شده، ابراز تمایل کرد بعد از سپری کردن دوران مصدومیت و بهبود شرایط جسمانی‌اش به تهران و استقلال باز گردد و به این تیم کمک کند.   لئوناردو پادوانی در این مورد اظهار داشت:     ایرانی ها

به گزارش قائم آنلاین، مدافع برزیلی استقلال که سرانجام برای ادامه درمان مصدومیت شدید خود راهی برزیل شده، ابراز تمایل کرد بعد از سپری کردن دوران مصدومیت و بهبود شرایط جسمانی‌اش به تهران و استقلال باز گردد و به این تیم کمک کند.

 

لئوناردو پادوانی در این مورد اظهار داشت:

 

 

ایرانی ها بسیار دوست‌داشتنی و مهربان هستند و محبت آنها را از یاد نخواهم برد. مطمانم استقلال به روزهای اوجش بر‌می‌گردد و دوباره در کورس قهرمانی قرار می‌گیرد. هرگز محبت‌هایی که مردم ایران در حقم کردند را فراموش نمی‌کنم.

 

سعی می‌کنم مدتی در کنار خانواده‌ام از زندگی لذت ببرم و بعد از بهبود شرایط جسمانی‌ام به ایران باز می‌گردم. من استقلال را عاشقانه دوس دارم و فرزند این تیم هستم و دوست دارم دوباره به این تیم به هر نحوی که امکان دارد کمک کنم.

 

مسئولان استقلال خیلی به من لطف کردند و هر کمکی از دستشان بر‌می‌آمد برای من انجام دادند. قرار شد دوباره به ایران برگردم و به استقلال کمک کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 9 =