کد خبر : 126080
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
-

مخالفان قانون پول‌شویی موافق استیضاح وزیر امور خارجه هستند

مخالفان قانون پول‌شویی موافق استیضاح وزیر امور خارجه هستند

به گزارش قائم آنلاین،  با اشاره به استیضاح وزیر امور خارجه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنده با استیضاح محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در شرایط فعلی مخالف هستم چون این استیضاح سیاسی است. وی افزود: وقتی وزیر امور خارجه می‌گوید در کشور پول‌شویی وجود دارد دروغ نگفته است به‌طوری که هیچ کشوری

به گزارش قائم آنلاین،  با اشاره به استیضاح وزیر امور خارجه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنده با استیضاح محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در شرایط فعلی مخالف هستم چون این استیضاح سیاسی است.

وی افزود: وقتی وزیر امور خارجه می‌گوید در کشور پول‌شویی وجود دارد دروغ نگفته است به‌طوری که هیچ کشوری نمی‌تواند مدعی باشد در آن کشور پول‌شویی وجود دارد و کسانی که با تصویب و اجرای قانون مبارزه با پول‌شویی مخالفت می‌کنند حتماً منافعی دارند که با اجرای این قانون به خطر می‌افتد.

نایب‌رئیس کمیسیون شوراهای کشور در مجلس بابیان اینکه کدام عاقل با تصویب و اجرای قانون مبارزه با پول‌شویی مخالفت می‌کند؟ گفت: تصویب و اجرای قانون مبارزه با پول‌شویی برای کشور ما ضروری است چراکه عده‌ای از راه قاچاق، مواد مخدر و … به ثروت‌های کلانی می‌رسند.

عبدالهی اضافه کرد: وقتی از حساب بانکی یک خانم خانه‌دار ۷۰۰ میلیارد تومان پول کشف می‌شود و بررسی‌ها نشان می‌داد که به این خانم ارث پدری آن‌هم صدها میلیارد تومان نرسیده است یا تاجر است، یقیناً خیر و این نشان می‌دهد که پول‌ها متعلق به کسی دیگر است و اینکه احتمال دارد ۷۰۰ میلیارد تومان از راه پول‌شویی به‌دست‌آمده باشد دور از ذهن نیست.

وی خاطرنشان کرد: ظریف در رابطه با روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران تا به حال بدون نقص عمل کرده است و حتی قدم‌های مثبت و سازنده برای سیاست‌های خارجی کشور برداشته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × سه =