کد خبر : 125911
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
-

عملکرد کمیته امداد در بازسازی منازل زلزله‌زده بهتر از سایر دستگاه‌ها بوده است

عملکرد کمیته امداد در بازسازی منازل زلزله‌زده بهتر از سایر دستگاه‌ها بوده است

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا رضایی‌کوچی، نماینده مردم جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: عملکرد دستگاه‌هایی که در موضوع زلزله کرمانشاه در بازسازی خانه‌های روستایی و شهری عمل کرده‌اند تا کنون کمیته امداد امام خمینی (ره)  بهتر از دستگاه‌های دیگر کار کرده است. وی

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا رضایی‌کوچی، نماینده مردم جهرم و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: عملکرد دستگاه‌هایی که در موضوع زلزله کرمانشاه در بازسازی خانه‌های روستایی و شهری عمل کرده‌اند تا کنون کمیته امداد امام خمینی (ره)  بهتر از دستگاه‌های دیگر کار کرده است.

وی افزود:‌کمیته امداد امام خمینی (ره) از حدود ۴۸۰۰ واحد روستایی تخریب شده در جریان این زلزله  بازسازی بیش از ۳ هزار واحد تکمیل شده و مابقی هم تا پایان اسفندماه انجام می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: این مسئله نشان می‌دهد که عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در بحث بازسازی و نوسازی منازل مددجویان که در استان کرمانشاه تخریب شده بهتر از دستگاه‌های دیگر بوده است.

وی بر همین اساس اضافه کرد: در بحث بازسازی مناطق و منازل روستایی زلزله‌زده کرمانشاه بنابر گزارشات واصله متوجه شدیم کمیته امداد امام خمینی (ره) بهتر از دستگاه‌های دیگر عمل کرده است و تعداد بیش از ۳ هزار واحد زلزله‌زده را به صورت کامل بازسازی کرده است و قول داده است تا پایان اسفند ماه سال جاری ما بقی را تکمیل کند.

رضایی‌کوچی عنوان کرد: این نشان‌دهنده عملکرد خوب کمیته امداد است و همچنین بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن مددجویان به همراه تعاملی که با سپاه پاسداران داشته است در حال حاضر در حال ساخت برای مددجویان و سایر افرادی که نیاز به کمک کمیته دارند ساخته شده است و این نشان می‌دهد که کمیته امداد در بحث تولید مسکن و حمایت‌ها در حوزه مسکن خوب عمل کرده و عملکرد آن قابل قبول است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + سه =