کد خبر : 125868
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
-

ضد دردهای طبیعی

ضد دردهای طبیعی

به گزارش قائم آنلاین، آب نوشیدن آب می‌تواند به تسکین درد ناشی از آسیب دیدگی کمک کند. زمانی که بافتی آسیب می‌بیند، جریان خون حاوی اکسیژن و مواد مغذی به آن دچار اختلال می‌شود. کاهش میزان اکسیژن و مواد مغذی موجب مرگ سلول‌ها می‌شود. بدن برای پاکسازی سلول‌های مرده جریان مایع به این بخش را

به گزارش قائم آنلاین، آب

نوشیدن آب می‌تواند به تسکین درد ناشی از آسیب دیدگی کمک کند. زمانی که بافتی آسیب می‌بیند، جریان خون حاوی اکسیژن و مواد مغذی به آن دچار اختلال می‌شود. کاهش میزان اکسیژن و مواد مغذی موجب مرگ سلول‌ها می‌شود. بدن برای پاکسازی سلول‌های مرده جریان مایع به این بخش را افزایش می‌دهد که رشد سلول‌های جدید را امکان پذیر می‌کند. پس از آن، جریان اکسیژن و مواد مغذی به بخش آسیب دیده برای بهبود جای زخم استفاده می‌شود و سطح ناکافی آب در بدن می‌تواند در این روند اختلال ایجاد کند.

سیر

سیر از تاریخچه‌ای طولانی برای تسکین درد دندان، عفونت‌های گوش، و درد ناشی از آرتریت برخوردار است. شما با جوشاندن آهسته سه حبه سیر خرد شده در نصف فنجان روغن زیتون به مدت دو دقیقه می‌توانید به‌سادگی روغن سیر مورد نیاز خود را تهیه کنید. این روغن را می‌توانید از صافی عبور داده و برای دو هفته در یخچال نگهداری کنید. برای تسکین درد مفاصل یا ماهیچه‌های دردناک می‌توانید روغن سیر از پیش گرم شده را به آرامی روی موضع مالش دهید یا دو قطره روغن سیر گرم را در گوش عفونی ریخته تا درد آن تسکین یابد. برای دندان درد می‌توانید خمیری از سیر و اندکی نمک تهیه کرده و روی دندان دردناک قرار دهید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =