کد خبر : 126020
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
-

شایعات نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا

شایعات نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا

به گزارش قائم آنلاین،  با نزدیک شدن به نقل و انتقالات ژانویه شایعات انتقال بازیکنان در میان تیم‌های مطرح نیز قوت گرفته است و از پیرامون تیم‌های بزرگ اخباری مبنی بر جذب و یا فروش ستارگان خود به بیرون درز کرده است. تیم فوتبال آث میلان ایتالیا قصد دارد برای جایگزینی بونا ونتورا که تا

به گزارش قائم آنلاین،  با نزدیک شدن به نقل و انتقالات ژانویه شایعات انتقال بازیکنان در میان تیم‌های مطرح نیز قوت گرفته است و از پیرامون تیم‌های بزرگ اخباری مبنی بر جذب و یا فروش ستارگان خود به بیرون درز کرده است. تیم فوتبال آث میلان ایتالیا قصد دارد برای جایگزینی بونا ونتورا که تا پایان فصل مصدوم است سسک فابرگاس را از چلسی به خدمت بگیرد البته مشکل اصلی سران میلان در این میان دستمزد سنگین این هافبک اسپانیایی است.

سسک فابرگاس
سسک فابرگاس

 

بارسلونا نیز به دلیل طولانی بودن مدت مصدومیت اومتیتی قصد دارد یک مدافع را به خدمت بگیرد و از همین رو قصد جذب کریستیانسن از چلسی را دارد و می خواهد هرچه سریع‌تر مذاکرات را با او آغاز نماید.رئال مادرید هم دوباره به دنبال نیمار رفته است و این بازیکن را به عنوان بمب نقل و انتقالاتی ژانویه برای تقویت خط حمله کهکشانی‌ها مدنظر دارند و البته در این میان نیز رقیب جدی را در کنار خود نمی بینند زیرا که بارسا تمایل چندانی به جذب این مهاجم خوش تکنیک ندارد.

نیمار
نیمار

 

بارسلونا و منچسترسیتی نیز قصد دارند از آب گل آلودِ رئال مادرید ماهی بگیرند و به دنبال ایسکو، ستاره ناراضی این روزهای مادریدی ها رفته‌اند. گواردیولا همواره علاقه خود را به سبک بازی ایسکو نشان داده است و بارسلونا نیز بسیار خواهان این بازیکن تکنیکی است.

ایسکو
ایسکو

 

باید دید که در نقل و انتقالات ژانویه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و چه نام‌های بزرگ ما بین غول‌های فوتبال اروپا ردو بدل خواهد شد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + نوزده =