کد خبر : 126028
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
-

خبر ترسناک جلال حسینی از وضعیت پرسپولیس

خبر ترسناک جلال حسینی از وضعیت پرسپولیس

به گزارش قائم آنلاین، جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما قرار است در نیم فصل ۴ بازیکن بگیریم، اما بیشتر بازیکنان‎مان «پر پر» شدند! سید جلال حسینی صحبت‌هایی را در خصوص وضعیت فعلی پرسپولیس، مشکلات این تیم، جو ورزشگاه‎ها و … انجام داد که در ادامه می‎خوانید: از وضعیت پرسپولیس برای‎مان بگو؛ یک

به گزارش قائم آنلاین، جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما قرار است در نیم فصل ۴ بازیکن بگیریم، اما بیشتر بازیکنان‎مان «پر پر» شدند!

سید جلال حسینی صحبت‌هایی را در خصوص وضعیت فعلی پرسپولیس، مشکلات این تیم، جو ورزشگاه‎ها و … انجام داد که در ادامه می‎خوانید:

از وضعیت پرسپولیس برای‎مان بگو؛ یک پیروزی خیلی شیرین دقیقه نودی مقابل ماشین‎سازی داشتید.

سید جلال حسینی گفت:

بله، بازی سختی بود. البته بازی مقابل پیکان، پرسپولیس را اذیت کرد. تیم ما بعد از این بازی خسته و کوفته شده بود. ‎همه وضعیت مصدومیت‌‎های ما را هم می‎بینند. شاید برخی‌ها می‎گویند همین بازیکنان در لیگ قهرمانان هم بازی کردند، اما این‌طور نیست. خیلی از بازیکنان ما در همه بازی‌ها به میدان رفتند، آسیب دیدند و خسته شدند.

 

*مقابل ماشین‎سازی هم دقیقاً چنین شرایطی بود و حتی شجاع خلیل‎زاده هم با درد بازی کرد.

سید جلال حسینی گفت:

ما هفته گذشته یک بازی سخت مقابل تراکتورسازی داشتیم و انرژی زیادی در این مسابقه خرج کردیم. مقابل ماشین‌سازی هم دقیقاً همین اتفاق افتاد. ماشین‎سازی یک تیم خوب و کامل بود، اما بازیکنان ما خوب جنگیدند، چه باتجربه‎ها و چه بازیکنان جوان. خدا را شکر مقابل در حال حاضر یک تیم و گروه خوب را تشکیل داده‎ایم.

 

*پرسپولیس این روز‌ها با وجود همه مشکلات خیلی خوب نتیجه می‎گیرد. با همه این مشکلاتی که خودت هم به آن اشاره کردی و کمبود بازیکنی که دارید، همچنان تنها تیم بدون باخت لیگ برتر هستید.

سید جلال حسینی گفت:

وضعیت سختی است و بچه‌ها خیلی زحمت می‎کشند. سوال‎تان و حرفی که می‎گویید کاملاً درست است، اما در این میان مشکلی وجود دارد که کسی به آن توجه نمی‎کند. ما در این هفته‎ها چند مصدوم دادیم؟ حسین ماهینی رفت، سیامک نعمتی رفت، کمال رفت، محمد انصاری رفت، شایان مصلح رفت. همه این‌ها را مصدومیت از پرسپولیس گرفت.

 

*البته بقیه تیم‎ها برخی از بازیکنان تاثیرگذارشان را به خاطر مصدومیت و یا سایر مسائل از دست داده‎اند.

سید جلال حسینی گفت:

درست است، من هم می‎گویم که در همه تیم‎ها شرایط همین است، اما اینکه بازیکنان ما مصدوم می‎شوند و برگشت‎شان به میادین به ۶، ۷ ماه دیگر موکول می‎شود، کار را سخت می‎کند. ما قرار است در نیم فصل ۴ بازیکن بگیریم، اما بیشتر بازیکنان‎مان «پر پر» شدند!

 

*به عنوان بزرگ‎تر تیم و به عنوان کاپیتان پرسپولیس، نظرت درباره حرکت امید عالیشاه در دقایق پایانی دیدار مقابل ماشین‎سازی چیست؟

سید جلال حسینی گفت:

امیدوارم دیگر از این مسائل پیش نیاید. عالیشاه نباید آن کار را انجام می‎داد. متاسفانه تنش‌ها زیاد شده و کنترل چه در داخل زمین و چه در بیرون از زمین سخت شده است. متاسفانه در همه شهر‌های ما تنش‎های زیادی به وجود می‎آید. امیدوارم که آقایان و مسئولان یک کاری بکنند. الان هر کسی، هرطور که دلش می‎خواهد حرف می‎زند، اما کسی برخورد نمی‌کند. امیدوارم این مسائل هرچه سریع‎تر تمام شود.

 

 

*البته در دیدار ماشین‎سازی – پرسپولیس جو ورزشگاه آرام بود، اما با آن حرکت عالیشاه شاهد تنش‎های زیادی بر روی سکو‌ها بودیم.

سید جلال حسینی گفت:

شرایط طوری شده که بازیکنان مقصرند، تماشاگران مقصرند، ولی مسئولان خیلی راحت نشسته‎اند، نه تصمیمی می‎گیرند و نه کاری می‎کنند. البته در همه شهر وضعیت همین است و این وضعیت فقط مختص تبریز یا شهر دیگری نیست. در همه‎جا وضعیت همین است. این درگیری‎ها بیشتر و بیشتر می‌‎شود و آقایان خیلی راحت نشسته‎اند و اصلاً برای‎شان مهم نیست که مردم دعوا می‎کنند، کتک می‎خورند و شاهد رفتار‌های زشتی هستند. الان اگر تماشاگر یک کاری بکند یا بازیکن یک حرفی بزند، راحت محروم می‌شود، اما برای مسئولان همه چیز حل است!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 − دو =