کد خبر : 125544
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰
-

دشمن جرأت مقابله با وحدت ملت ایران را ندارد

دشمن جرأت مقابله با وحدت ملت ایران را ندارد

به گزارش قائم آنلاین، سردار محمد حسین بابایی چهارشنبه شب در مراسم یادواره شهدای جامعه ورزش استان مازندران با محوریت شهید شاخص ورزش استان، سردار شهید صادق مزدستان که در حسینیه عاشقان شهرستان قائم‌شهر برگزار شد با بیان اینکه ایران رتبه دوم ساخت هواپیماهای بدون سرنشین در دنیا را دارد، اظهار کرد: ایران جز ۶

به گزارش قائم آنلاین، سردار محمد حسین بابایی چهارشنبه شب در مراسم یادواره شهدای جامعه ورزش استان مازندران با محوریت شهید شاخص ورزش استان، سردار شهید صادق مزدستان که در حسینیه عاشقان شهرستان قائم‌شهر برگزار شد با بیان اینکه ایران رتبه دوم ساخت هواپیماهای بدون سرنشین در دنیا را دارد، اظهار کرد: ایران جز ۶ کشور سازنده و پرتاپ کننده ماهواره به فضا است و تنها کشور در منطقه هستیم که این توان را دارد.

وی افزود: ایران به نقطه ای رسیده که هواپیماهای شکاری و بمب‌افکن را به صورت مستقل در کشور و توسط دانشمندان و مهندسان جوان ایرانی می‌سازد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: ایران عضو ۱۰ کشور برتر جهان در سطوح علمی دستیابی به دانش تولید بافت‌های انسانی خون و سلول‌های بنیادی است و این درخشش بزرگی در جهان است.

وی ادامه داد: کشور ما مقام پانزدهم تولید علم در جهان را به خود اختصاص داده است و این باید قابل توجه افرادی باشد که فرزندان خود را برای تحصیل به خارج از کشور می‌فرستند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران تصریح کرد: سرعت پیشرفت دانش و علم در کشور ما ۱۱ برابر سرعت رشد علم و دانش جهانی است و باید به خاطر داشته باشیم ورزش در کنار باقی افتخارات مهم است و نباید اینگونه باشد که فقط به یک مبحث بپردازیم و از بقیه مباحث غافل شویم.

بابایی خطاب به ورزشکاران بیان کرد: اگر شما در رشته ورزشی تبحر و استعداد دارید، مطمئن باشید در سایر زمینه‌های علمی هم استعداد رشد و شکوفایی را دارید.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در پایان گفت: در دانش نظامی فرماندهان بزرگی داریم که حتی دشمن به احترام آنان کلاه از سر بر می‌دارد و سلاح‌های بازدارنده‌ ای داریم که دشمن جرات مقابله با ما را به خود نمی دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + 14 =