کد خبر : 125027
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
-

کاهش ۲۵ درصدی تصادفات فوتی در قائم‌شهر / تجهیز شهرستان با دوربین های ثبت تخلفات

کاهش ۲۵ درصدی تصادفات فوتی در قائم‌شهر / تجهیز شهرستان با دوربین های ثبت تخلفات

به گزارش قائم آنلاین، حسن محمدیان ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان قائم‌شهر، اظهار داشت: در سال گذشته ۸ نفر از شهروندان بر اثر تصادف جان خود را از دست داده‌اند که این رقم در سال جاری به ۶ نفر تقلیل یافته‌است. وی وجود خودروهای مجهز به دوربین ثبت تخلفات را برای کاهش ترافیک مهم

به گزارش قائم آنلاین، حسن محمدیان ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان قائم‌شهر، اظهار داشت: در سال گذشته ۸ نفر از شهروندان بر اثر تصادف جان خود را از دست داده‌اند که این رقم در سال جاری به ۶ نفر تقلیل یافته‌است.

وی وجود خودروهای مجهز به دوربین ثبت تخلفات را برای کاهش ترافیک مهم دانست و افزود: به منظور بهینه سازی کنترل و ثبت تخلفات رانندگی، قائم‌شهر نیاز دارد تا خودرو مجهز به دوربین ثبت تخلفات داشته باشد.

محمدیان با اشاره به مصوبه اختصاص دو دستگاه خودرو مجهز به دوربین ثبت تخلفات، در شورای هماهنگی استان، خاطرشان کرد: لازم است هر چه سریعتر شهرداری در این خصوص، اقدام کند.

این مسئول با بیان اینکه اختصاص این خودروها بار ترافیک شهر را کاهش خواهد داد، تصریح کرد: با اعمال قانون توسط خودروهای ثبت تخلف از هرگونه اجحاف در حقوق شهروندی جلوگیری می شود و علاوه بر آن، ۶۰ درصد از مبلغ دریافتی به حساب شهرداری واریز خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قائمشهر میزان جریمه پارک دوبل برای هر خودرو را ۲۰ هزار تومان اعلام کرد.

این مسئول اضافه کرد: برخورداری قائم‌شهر از این دو خودرو باعث می شود تا هر یک از این خودروها جایگزین چهار نفر از نیروهای نظارتی در سطح شهر شوند.

وی در پایان مسئله برای کاهش ترافیک در این شهرستان را نصب دوربین مداربسته اعلام کرد و گفت: راهنمایی و رانندگی نسبت به جانمایی ۱۶ نقطه دوربین ثبت مداربسته در این شهرستان اقدام کرده است.

گفتنی است شهرستان قائمشهر بیش از ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که براساس آمارهای رسمی در هر کیلومتر مربع شهر ۶ هزار و ۵۳ نفر سکونت دارند که از این شهر به عنوان پرمتراکم ترین شهر مازندران و در سطح کشور بعد از تهران یاد می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده + هشت =