کد خبر : 122968
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷
-

افتتاح خانه قرائت کلید ویژه دانش‌آموز دختر در قائم‌شهر

افتتاح خانه قرائت کلید ویژه دانش‌آموز دختر در قائم‌شهر

به گزارش قائم آنلاین، صبح امروز بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خانه قرائت کلید اولین خانه قرائت در شهرستان قائم‎شهر ویژه دختران دانش آموز قائم‎شهری با حضور مسئولان و دانش آموزان علاقه‌مند افتتاح شد. محمدامین بابازاده مدیرعامل و موسسه خانه قرائت کلید در شهرستان قائم‎شهر ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان شهرستانی اظهار کرد: این

به گزارش قائم آنلاین، صبح امروز بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی خانه قرائت کلید اولین خانه قرائت در شهرستان قائم‎شهر ویژه دختران دانش آموز قائم‎شهری با حضور مسئولان و دانش آموزان علاقه‌مند افتتاح شد.

محمدامین بابازاده مدیرعامل و موسسه خانه قرائت کلید در شهرستان قائم‎شهر ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان شهرستانی اظهار کرد: این خانه قرائت ویژه دانش‌آموزان دختر است و از اداره کتابخانه‌ها و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز رسمی گرفته و برای ترویج فرهنگ کتابخوانی در محیطی بسیار آرام و با تکنولژی پیشرفته روزدنیا آماده شده است.

وی افزود: برای ساخت این خانه بیش از۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده و در زمان خواست دانش‌آموزان در این مکان حضور خواهند یافت و تحت نظارت مشاوران مورد اعتماد در یک محیطی علمی به تحصیل می‎پردازند و این برنامه بیشتر برای دانش‌آموزان ویژه کنکوری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 1 =