کد خبر : 120096
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
-

سهمیه‌بندی سوخت و دو نرخی شدن بنزین در کشور اجرا شود/ بازگشت کارت سوخت نیاز به قانون ندارد

سهمیه‌بندی سوخت و دو نرخی شدن بنزین در کشور اجرا شود/ بازگشت کارت سوخت نیاز به قانون ندارد

به گزارش قائم آنلاین، سیدعلی ادیانی طی گفت‌وگویی به زمان دو نرخی شدن سوخت اشاره کرد و گفت: برخی می گویند دو نرخی شدن سوخت از بعد از اربعین انجام می شود، بیان این زمانی به عنوان فرض است و هنوز نهادی برای این کار تصمیمی نگرفته است. عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: طرح

به گزارش قائم آنلاین، سیدعلی ادیانی طی گفت‌وگویی به زمان دو نرخی شدن سوخت اشاره کرد و گفت: برخی می گویند دو نرخی شدن سوخت از بعد از اربعین انجام می شود، بیان این زمانی به عنوان فرض است و هنوز نهادی برای این کار تصمیمی نگرفته است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: طرح موضوع زمان برای دو نرخی شدن سوخت در اربعین مانند همه فرض ها و پیشنهادهای دیگر مطرح است اما شکی در این نیست که دولت باید کارت هوشمند سوخت را برگرداند.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برگرداندن کارت سوخت هوشمند و سهمیه بندی کردن بنزین امر قطعی و لازمه اصلاح امور است و انتظار می‌رود دراین زمینه تصمیم گیری شود.

وی با بیان اینکه باید به کمیسیون انرژی در خصوص سهمیه بندی سوخت گزارش داده شود، اظهار کرد: قطعا در زمینه دو نرخی کردن سوخت به کمیسیون انرژی مجلس گزارش داده می شود و ما نیز در تسهیل این امر به دولت کمک می کنیم.

ادیانی دراین زمینه که بازگشت کارت سوخت نیاز به قانون دارد با خیر توضیح داد: برای برگرداندن کارت سوخت هوشمند نیاز به قانون نداریم، پیش از این در زمینه دو نرخی کردن سوخت قانون داشته ایم اما دولتی ها در مقطعی از زمان بنابر عدله ای کارت سوخت را حذف کردند.

وی گفت: عملکرد در حوزه سوخت در چهار سال اخیر نشان داد که اجتهاد مسئولان برای حذف کارت سوخت به نفع کشور نبوده است به همین جهت مجدد موضوع دو نرخی شدن مطرح است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش قاچاق سوخت در کشور به دلیل اختلاف نرخ ارز باید دوباره سهمیه بندی سوخت و دو نرخی شدن بنزین در کشور اجرا شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 5 =