کد خبر : 119997
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
-

نکونام: ۸ امتیاز از تیم نساجی گرفتند/ ما را بازنده می‌کنند تا اینکه ببازیم

نکونام: ۸ امتیاز از تیم نساجی گرفتند/ ما را بازنده می‌کنند تا اینکه ببازیم

به گزارش قائم آنلاین، جواد نکونام سرمربی تیم نساجی مازندران در کنفرانس خبری قبل از دیدار تیمش با ماشین سازی تبریز شرکت کرد و در سخنان مفصلی گفت: شما همه شاهد هستید چه اتفاقی افتاده اگر تیم ما سه امتیاز بیشتر داشت ما در نیمه بالای جدول بودیم. ما ذره‌ای نگرانی از لحاظ تیمی و

به گزارش قائم آنلاین، جواد نکونام سرمربی تیم نساجی مازندران در کنفرانس خبری قبل از دیدار تیمش با ماشین سازی تبریز شرکت کرد و در سخنان مفصلی گفت: شما همه شاهد هستید چه اتفاقی افتاده اگر تیم ما سه امتیاز بیشتر داشت ما در نیمه بالای جدول بودیم. ما ذره‌ای نگرانی از لحاظ تیمی و فنی نداریم. متاسفانه همه صحبت‌های من تکراری است. در بازی با تراکتورسازی و بازی با فولاد اتفاقاتی افتاد که خود کارشناسان داوی و کمیته داوری به آن اعتراف کردند. در دیدار با پارس جنوبی و سپاهان هم اتفاقات عجیبی رخ داد. شما دیدید چه پنالتی علیه تیم ما گرفتند و دوست دارم این موضوع را بگویم. من در فرودگاه با آقای ناظمی (داوری بازی) صحبت کردم. او هم مثل آقای بنیادی‌فر داور یک بازی دیگر ما اعتقاد داشتند پنالتی که به سود حریف گرفتند درست بود. من خطاب به او گفتم از شما خواهش می‌کنم اگر اشتباه کرده بودید شماره موبایل من را داشته باشید و مردانه از من و تیمم عذرخواهی کنید واگر من هم اشتباه کرده باشم با شما تماس می‌گیرم و صد در صد عذرخواهی می‌کنم. چون بعد از پنالتی که اتفاق افتاد آنقدر عصبانی بودم اصلا صحنه را ندیدم و مستقیما به رختکن رفتم تا همین الان هم هنوز صحنه را ندیده‌ام ولی آقای ناظمی با من تماس نگرفته و عذرخواهی نکردند. ناظمی با این کارش خودش را زیر سؤال برد.

اینکه کمیته داوران به اشتباه داور اعتراف کرده یک طرف موضوع است ولی طرف دیگر این است که ما در اینجا در حال هزینه کردن هستیم. تماشاگر ما حرص می‌خورد و مربی و بازیکن زحمت می‌کشند. با یک سوت همه چیز این طرف و آن طرف می‌شود. چگونه می‌شود در ۵ بازی علیه ما اشتباهات مستقیم شده و ما یا باخته‌ایم یا مساوی کردیم. ما در بازی با پارس جنوبی در دقیقه ۸۲ گل زدیم اما درست اعلام نشد. تیم فولاد بدون حمله تیم نساجی را شکست داد. در بازی با سپاهان هم دو بازی کردیم که آن اتفاقات افتاد. اصلا بحث من سپاهان نیست و این تیم برای ما کاملا قابل احترام است و آنها کادر فنی خوبی دارند که واقعا مدعی قهرمانی هستند اما بحث ما با داور است وقتی اشتباهی به ضرر ما اعلام شده باید اعتراض کنیم. چرا حتی یک اوت دستی به نفع ما گرفته نشده است؟ در بازی با سایپا تاکتیک زده‌ایم که داور چهارم گفت شما روی کرنر دو ضرب زده‌اید و کمک داور هم یک چیز دیگر می‌گوید. در بازی با تراکتورسازی آقای کرمانشاهی علیه تیم ما پنالتی اخراج گرفت. همه اینها تکرار مکررات است.

به اندازه کافی من و باشگاه صحبت‌هایمان را انجام داده‌ایم و امیدواریم فردا برایمان روز خوبی باشد. داور بازی فردا همان داوری است که در بازی با پارس جنوبی برای ما قضاوت کرد و مشکل خاصی وجود نداشت ولی خطاهایی که در آن بازی گرفته شد روند تیم ما را از کار انداخت. در آن بازی کمک داور بود که گل صحیح ما را مردود اعلام کرد. شما فکر کنید اگر از ۴ بازی هر بازی را مساوی تصور کنیم دو امتیاز از دست داده‌ایم و به همین راحتی ۸ امتیاز از نساجی کم شد. اگر از دو بازی امتیازات کامل می‌گرفتیم کجای جدول بودیم؟ این فاصله‌های ریز است که تفاوت تیم‌ها را مشخص می‌کند.

رفعتی یکی از دوستان خوب ما است و مشکلی با او نداریم ولی فکر می‌کنم در ۳-۴ بازی ناظر بوده است. یا شاید اینجا خیلی خوب است که دوستان می‌خواهند تشریف بیاورند یا اینکه ما همه چیز را نادیده می‌گیریم. ما خوشحال می‌شویم رفعتی هر روز به قائمشهر بیاید ولی یکسری مسائل را باید فکر کنیم چرا اتفاق می‌افتد. همانطور که این موضوع برای شما سؤال است برای ما هم هست. ما مشکلی از نظر ناظر نداریم ولی بیشتر بحث ما داخل زمین و فوتبالی است. راحت بگویم فوتبالی به خیلی از تیم‌ها نباخته‌ایم و جایگاه ما به قول خودمانی‌ها در جدول فیک است. ما را بازنده کردند نه اینکه ببازیم.

در ادامه سرمربی نساجی در خصوص تاکتیک ارائه شده از سوی تیمش این گونه توضیح داد: شما می‌توانید فوتبال الان را با فوتبال ۲۴ سال قبل قیاس کنید؟ حتی نمی‌توانید با ۲ سال قبل این موضوع را مقایسه کنید. من هم می‌خواهم دوستانه این موضوع را بگویم. جواب من منطقی و فوتبالی است. شما این را بدانید که فوتبال امروز با فردا فرق دارد و نمی‌توانید بگویید امروز بهترین بازیکن زمین هستید چون اگر این ادعا را داشته باشید باید در زمین بهترین باشید. زمانی تیم پرسپولیس در ۱۵ دقیقه اول سه گل به حریفانش می‌زد اما آن فوتبال تمام شد. زمانی فوتبال دنیا روی تیکی تاکای بارسلونا می‌چرخید ولی آن هم تمام شد. شما به ۴ تیم پایانی جام جهانی دقت کنید. آنها دو وینگر سرعتی داشتند و یک مهاجم بلندقد و در هر بازی سه گل می‌زنند. شما در مورد قبل حرف می‌زنید ولی من می‌گویم قبل تمام شده است. فردا تیم ما با ماشین‌سازی بازی دارد و باید بگوییم فردا چه کاره هستیم. پس اگر اینگونه است من هم بگویم سال گذشته تیم در لیگ یک بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 12
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − نه =

وکیل مدافع یکشنبه , ۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷

ممنون از اطلاع رسانی بروزتون

کاشت مو دوشنبه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

سلام مطالب خوبي داريد . جواد نكونام يكي از فوتباليست برتر ايران كه هميشه حقيقتو ميگه

مشاوره کسب وکار یکشنبه , ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷

ممنون از شما

مهاجرت به آمریکا سه شنبه , ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶

ممنون از شما بازی بعدی نساجی با استقلال کی هست

كلينيك پوست و مو اسمان یکشنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۰

ممنون از شما براي مطالب خوبتون خيلي هم عالي

اعزام دانشجو به خارج از کشور شنبه , ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲

ممنون از شما برای مطالب خوبتون

تحصیل در کانادا دوشنبه , ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵

خیلی هم عالی امیدوارم امسال لیگ بهتری داشته باشیم

مشاور کسب و کار چهارشنبه , ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

خیلی سایت قوی دارید
خداقوت

کربلا شنبه , ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

سلام روزتون بخیر واقعا مفید بود برام
هم اینجارو تو موبایلم سیو کردم هم تو واتس اپ برای دوستم فرستادمش
خواستم نظر بزارم خستگیتونم در بیاد

کاشت مو شنبه , ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

سلام روزتون بخیر تندرستی
واقعا لذت بخش بود هم سایتتون هم این قسمت
خواستم نظری بزارم تا خستگییتون در بره
خداقوت

تجهیزات شبکه یکشنبه , ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴

تجهیزات شبکه

روغن خراطین پنج شنبه , ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

سلام روزتون بخیر تندرستی
واقعا جالب و مفید بود برام
با اجازتون اینجارو فرستادم برای دوستم
راستی من از گوگل اومدم
ممنون