کد خبر : 119883
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
-

احداث کانال انتقال آب از سد البرز به رودخانه سیاه‌رود هنوز محقق نشد

احداث کانال انتقال آب از سد البرز به رودخانه سیاه‌رود هنوز محقق نشد

به گزارش قائم آنلاین، فرزین فرهادی ظهر امروز در جلسه آب کشاورزی شهرستان جویبار با بیان اینکه در بخش زیربنایی تأمین آب در این شهرستان با مشکلاتی روبرو هستیم اظهار کرد: شهرستان جویبار در بخش آب چه در زمستان و چه در تابستان با مشکلات زیادی مواجه است. وی افزود: با احداث سد البرز بارقه

به گزارش قائم آنلاین، فرزین فرهادی ظهر امروز در جلسه آب کشاورزی شهرستان جویبار با بیان اینکه در بخش زیربنایی تأمین آب در این شهرستان با مشکلاتی روبرو هستیم اظهار کرد: شهرستان جویبار در بخش آب چه در زمستان و چه در تابستان با مشکلات زیادی مواجه است.

وی افزود: با احداث سد البرز بارقه امیدی برای جویبار ایجاد شد که از طریق آب ۱۵ هزار هکتار از اراضی منطقه از آب آن منتفع می‌شدند ولی احداث کانال انتقال آب از شبکه اصلی این سد به رودخانه سیاه‌رود هنوز محقق نشده است در حالی که احداث این کانال باید اولویت اصلی مدیران این شهرستان باشد.

مدیر آب و خاک جهاد کشاورزی مازندران تأکید کرد: شهرستان جویبار در لایروبی آب‌بندان‌ها در اولویت کاری ما قرار دارد زیرا آب‌بندان‌ها منبع اصلی تأمین آب کشاورزی در این شهرستان هستند.

فرهادی گفت: یکی دیگر از کارهای ما در کنار مرمت و بهسازی آب‌بندان‌ها، زه کشی‌های اراضی بالادست است که می تواند در فرایند آب رسانی مفید باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =