کد خبر : 118952
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
-

به شرط حسن نیت اروپا، می‌توانیم ۸۰ درصد مشکلات ناشی از فشار آمریکا را رفع کنیم

به شرط حسن نیت اروپا، می‌توانیم ۸۰ درصد مشکلات ناشی از فشار آمریکا را رفع کنیم

به گزارش قائم آنلاین، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو ، با اشاره به مذاکرات ایران با اتحادیه اروپا گفت: ایران یک کشور هدف نیست و یک کشور همکار است. وی افزود:اروپایی‌ها خواستار همکاری ایران در حوزه‌های امنیتی، مقابله با قاچاق مواد مخدر و قاچاق انسان هستند چرا که ایران کشوری است که رویکرد مشارکت جویانه آن

به گزارش قائم آنلاین، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو ، با اشاره به مذاکرات ایران با اتحادیه اروپا گفت: ایران یک کشور هدف نیست و یک کشور همکار است.

وی افزود:اروپایی‌ها خواستار همکاری ایران در حوزه‌های امنیتی، مقابله با قاچاق مواد مخدر و قاچاق انسان هستند چرا که ایران کشوری است که رویکرد مشارکت جویانه آن جواب داده است.
رئیس«کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس» با اشاره به اینکه اروپایی‌ها مایل به همکاری با ایران هستند،تصریح کرد:ما اگر کشور هدف بودیم اروپایی‌ها خیلی زودتر از این‌ها ما را در مقابل آمریکا تنها می‌گذاشتند.
فلاحت‌پیشه در پاسخ به سوالی درباره تاثیر مخرب آمریکا در تعامل ایران و اروپا اظهار داشت: تمام توان آمریکا اثر گذاری بر ۲۰ الی ۲۳ درصد از اقتصاد در دنیاست. با این حال  وقتی بازی بین عدد و رقمی می‌شود، ما هم می‌توانیم تا ۸۰ درصد مشکلات ناشی از عدم تعاملات اقتصادی در حوزه سیاست خارجی ایران را بدون آمریکا و در بر جام رفع کنیم؛ البته به شرط اینکه طرف‌های ما حُسن نیت داشته باشند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 20 =