کد خبر : 118771
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
-

قاتل آرژانتین و برزیل در مسیر تهران

قاتل آرژانتین و برزیل در مسیر تهران

به گزارش قائم آنلاین،   تیم ملی کشورمان در دومین فیفا دی پس از جام جهانی این روزها تمرینات خود را به صورت منظم پیگیری می کند و شاگردان کی روش قرار است سه شنبه همین هفته در دیداری دوستانه مقابل بولیوی قرار گیرند. اما برخلاف انتقاد برخی از کارشناسان نسبت به ضعیف بودن حریف

به گزارش قائم آنلاین،   تیم ملی کشورمان در دومین فیفا دی پس از جام جهانی این روزها تمرینات خود را به صورت منظم پیگیری می کند و شاگردان کی روش قرار است سه شنبه همین هفته در دیداری دوستانه مقابل بولیوی قرار گیرند.

اما برخلاف انتقاد برخی از کارشناسان نسبت به ضعیف بودن حریف تدارکاتی تیم ملی کشورمان، بولیوی چندان تیم دست و پا بسته ای نیست و در کارنامه خود پیروزیهای درخشانی مقابل غول های آمریکای جنوبی دارد.

تیم ملی بولیوی که بسبب ارتفاع بلای پایتخت خود شهرت جهانی دارد بسیاری از تیم های دنیا را در ارتفاع ۳۶۰۰ متری شهر لاپاز نره داغ کرده است و بسیاری از تیم های آمریکای جنوبی از این ورزشگاه خاطره خوشی ندارند، این تیم حتی توانسته در ورزشگاه خود مقابل آلبی سلسته با شش گل به برتری دست پیدا کند.

شاگردان سزار فاریاس همچنین پیش از سفر به ایران در آغاز تور آسیایی خود میانمار را با نتیجه قاطع ۳_۰ شکست داده اند و این موضوع نشان می دهد که تیم ملی کشورمان بازی سختی را مقابل این تیم پیش رو دارد.

به گزارش ورزش ۱۱؛ دو تیم ملی ایران و بولیوی سه شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − سه =