کد خبر : 118552
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
-

خسارت ۱۵۰ میلیارد تومانی سیل به رامسر

خسارت ۱۵۰ میلیارد تومانی سیل به رامسر

به گزارش قائم آنلاین، محمد آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه روز سه شنبه قبل از سیل، جلسه مدیریت بحران را تشکیل و پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده بودیم اظهار کرد: در مدت ۲۴ ساعت بیش از ۳۰۰ میلیمتر باران در شهرستان داشتیم که حجم بسیار بالایی بود و باعث آبگرفتگی و

به گزارش قائم آنلاین، محمد آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه روز سه شنبه قبل از سیل، جلسه مدیریت بحران را تشکیل و پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده بودیم اظهار کرد: در مدت ۲۴ ساعت بیش از ۳۰۰ میلیمتر باران در شهرستان داشتیم که حجم بسیار بالایی بود و باعث آبگرفتگی و طغیان رودخانه‌های صفارود، نسارود و چالکرود شد.

وی افزود: در حین بحران اقدامات لازم را با پشتیبانی استان انجام دادیم و تمام تلاش ما این بود که به هیچکس خسارت جانی وارد نشود که هیچگونه تلفات جانی نداشتیم.

فرماندار رامسر با بیان اینکه حجم خسارات در شهر و روستاهای رامسر بسیار بالا است تصریح کرد: براساس برآورد دستگاه‌های عضو ستاد بحران، سیل بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان خسارت به شهرستان رامسر وارد کرده است.

این مسئول بیان کرد: تمام نیروها درحال فعالیت هستند تا در بارش پیش روی آسیب و خسارت بیشتری به شهرستان وارد نشود.

آزاد با بیان اینکه یک دستگاه بولدزر در رامسر مستقر شد به تماس خود با استاندار مازندران اشاره کرد و گفت: در این تماس از استاندار مازندران خواستم در حوزه ماشین آلات توجه بیشتری به رامسر داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 7 =