کد خبر : 117776
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
-

بستنی میهن جزو برترین برندهای بستنی دنیا در سال ۲۰۱۷

بستنی میهن جزو برترین برندهای بستنی دنیا در سال ۲۰۱۷

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام شرکت میهن، این مجله در ۱۵ برند برتری که در این فهرست اعلام کرده، به بستنی میهن رتبه دهم را اختصاص داده است. قابل توجه است که رتبه‌های اول تا نهم این فهرست، همگی شرکت‌های بستنی‌سازی کشورهای آمریکایی و اروپایی هستند و فوربز میهن را که محصولات خود را

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام شرکت میهن، این مجله در ۱۵ برند برتری که در این فهرست اعلام کرده، به بستنی میهن رتبه دهم را اختصاص داده است. قابل توجه است که رتبه‌های اول تا نهم این فهرست، همگی شرکت‌های بستنی‌سازی کشورهای آمریکایی و اروپایی هستند و فوربز میهن را که محصولات خود را تماما ایرانی تولید می‌کند، برترین بستنی در خاورمیانه شناخته است.

میهن، از یک چرخِ بستنی فروشی ساده شروع شد

ایوب پایداری سفرِ بستنی‌سازی را در سال ۱۹۷۴ در ایران آغاز کرد. پس از این سفرِ بیش از ۴۰ ساله، اکنون میهن به عنوان یک گروه غذایی بسیار بزرگ با ۱۰هزار نیرو شناخته می‌شود. ‌کارخانجات میهن بیش از ۳۵۰هزار مترمربع سالن تولید دارند.

میهن بیشترین سهم بازار فروش بستنی در خاورمیانه را دارد و دارای محصولات و طعم‌های بسیاری‌ است. این شرکت همچنین محصولات مختلف و متنوعی مثل شیر ساده، شیر طعم دار، پنیر، خامه، کره و دیگر محصولات لبنی را تولید می‌کند.

شرکت میهن به‌واسطه محصولات و طعم‌هایش، به عنوان یکی از برترین شرکت‌های بستنی‌سازی جهان شناخته می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =