کد خبر : 117612
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
-

فوت ۵ تن بر اثر حوادث سیل در مازندران

فوت ۵ تن بر اثر حوادث سیل در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران، یحیی صالح‌طبری اظهار کرد: در روز جمعه ۱۳ مهرماه هم‌زمان با شروع بارش‌های سنگین و وقوع سیل در غرب استان، ۴۴ درصد تماس‌های ورودی به اورژانس ۱۱۵ نسبت به مدت مشابه در جمعه ۶ مهر افزایش داشته است. وی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران، یحیی صالح‌طبری اظهار کرد: در روز جمعه ۱۳ مهرماه هم‌زمان با شروع بارش‌های سنگین و وقوع سیل در غرب استان، ۴۴ درصد تماس‌های ورودی به اورژانس ۱۱۵ نسبت به مدت مشابه در جمعه ۶ مهر افزایش داشته است.

وی افزود: در روزهای جمعه و شنبه ۱۳ و ۱۴ مهرماه، ۱۰۳ هزار و ۴۸ مورد تماس تلفنی با مراکز پیام و ارتباطات اورژانس مازندران برقرار شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران بیان کرد: در دو روز جمعه و شنبه ۱۳ و ۱۴ مهرماه ۷۴۰ مورد ماموریت توسط تیم‌های فوریت‌های پزشکی استان مازندران انجام شدکه افزایش ۱۵ درصدی نسبت به مدت مشابه در هفته قبل داشت.

صالح‌طبری همچنین از جان‌باختن ۵ نفر و امدادرسانی اورژانس به ۱۶ مصدوم در حوادث سیل اخیر در استان مازندران خبر داد.

وی گفت: جان‌باختگان آقای ۳۳ ساله در ساری، دو آقای ۷۴ و ۴۰ ساله در چالوس، پسربچه ۵ ماهه و دختربچه ۲ ساله در منطقه ایان سه‌هزار تنکابن بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − ده =