کد خبر : 117416
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
-

۳ مدل از آخرین مدل های مایکروفر رومیزی ال جی

۳ مدل از آخرین مدل های مایکروفر رومیزی ال جی

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی فروشگاه اینترنتی زنبیل، مایکروویو ها امروزه تنوع بسیاری پیدا کرده اند. این تنوع بالا را می توان بر حسب روش نصب، به دو دسته کلی تقسیم کرد.  مایکروفر توکار: مایکروفر توکار برای ست شدن با نمای آشپزخانه و دکوراسیون آن و همچنین آشپزخانه هایی مناسب است که

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از روابط عمومی فروشگاه اینترنتی زنبیل، مایکروویو ها امروزه تنوع بسیاری پیدا کرده اند. این تنوع بالا را می توان بر حسب روش نصب، به دو دسته کلی تقسیم کرد.

 مایکروفر توکار: مایکروفر توکار برای ست شدن با نمای آشپزخانه و دکوراسیون آن و همچنین آشپزخانه هایی مناسب است که میز کافی برای قرار دادن مایکروفر ندارند. این نوع از دستگاه ها پس از خریداری باید توسط تکنیسین نصب شوند.

مایکروفر رومیزی : این دستگاه ها برای آشپزخانه هایی مناسب است که به مقدار کافی فضا برای قرار گیری دستگاه دارند. از آنجا که محل قرار گرفتن آن ها اختیاری بوده و نباید در مکان خاصی نصب شوند، بلافاصله پس از اتصال به برق قابل استفاده هستند. به علاوه نسبت به نوع اول، قیمت پایین تری نیز دارند و به همین دلیل بیشتر فروش مایکروویو، مربوط به مدل مایکروویو رومیزی می شود. در این گزارش، به بررسی آخرین مدل های مایکروفر ال جی پرداخته می شود. ال جی به عنوان یکی از برترین برند های تولید کننده لوازم خانگی، در جلب اعتماد خریداران ایرانی، موفقیت چشمگیری نسبت به سایر رقبا به دست آورده است.

به روز ترین مدل های برند های پرفروش مایکروفر از جمله سامسونگ، ال جی و فلر، را می توانید در فروشگاه اینترنتی زنبیل، با تضمین بهترین قیمت مایکروفر و گارانتی اصلی، درب منزل تحویل بگیرید. زنبیل به عنوان یکی از اولین فروشگاه اینترنتی کشور، با ارائه خدمتی به نام چتر حمایتی ، را جهت صرفه جویی در وقت شما در اختیارتان قرار می دهد تا تجربه ای بی نظیر از خرید اینترنتی را به شما هدیه دهد.

مایکرویو رومیزی ال جی مدل  MS93

مایکرویو سولاردم ال جی مدل MS93 با ظرفیت ۳۸ لیتر و توان مایکرویو ۱۶۵۰ وات، یک محصول با ظرفیت بالا و توان گرم کنندگی بسیار مناسب می باشد.MS93  با بهره گیری از ۲۴ برنامه پخت و پخت ترکیبی، بعلاوه امکاناتی از قبیل مایکروویو، گریل، گریل از زیر، سولار کانوکشن ، پخت نوری و کانوکشن، کار سخت آشپزی را به هنری لذت بخش تبدیل می کند. این محصول در دو رنگ سفید و نقره ای تولید شده است. از سایر امکانات این دستگاه می توان به، سیستم مگا هیتینگ (گریل از بالا و پایین)، طبخ انواع شیرینی ها و کیک ها به همان کیفیت طبخ در فر گازی و هیتر ذغالی اشاره کرد.

مایکرویو رومیزی ال جی مدل MS97

این محصول مدل پیشرفته تر مایکرویو ال جی MS93 بوده که حجمی مشابه با MS93 دارد، در حالی که با توان مایکرویو ۹۰۰ وات، محصولی کم مصرف به حساب می اید. از امکانات پخت MS97  می توان به مایکرویوو، گریل، گریل از زیر، پخت نوری، کانوکشن، بخارپز ، سیستم گرم کردن و پختن غذا بدون نیاز به تنظیم زمان و پخت ترکیبی اشاره کرد. این محصول در سه رنگ سفید، مشکی و نقره ای و با بهترین قیمت مایکروفر در سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل ارائه شده است.

مایکرویو رومیزی ال جی مدل  MS94

مایکرویو سولاردم ال جی مدل MS94 با ظرفیت ۳۸ لیتر و توان مایکرویو ۹۰۰ وات، در طبقه مایکرویو های با قیمت متوسط،مورد اسقبال خریداران قرار گرفته است. MS94 با ۲۴ برنامه پخت امکان پخت ترکیبی، به همراه امکاناتی از قبیل مایکروویو، گریل، گریل از زیر، پخت نوری، هیتر نوری ذغالی، بخارپز رضایت خانم های خانه دار را به دست آورده است. این محصول در دو رنگ سفید و نقره ای تولید شده است. در سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل، این محصول با گارانتی اصلی در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

در فروشگاه اینترنتی زنبیل، تمامی محصولات ال جی با گارانتی ۱۸ ماهه گلدیران به همراه تضمین ویژه زنبیل، به نام چتر حمایتی زنبیل ارائه می شود. فروشگاه زنبیل جهت رفاه هر چه بیشتر مشتریان خود و برای اولین بار خدمتی منحصر به فرد تحت عنوان “چتر حمایتی ” به مشتریان خود ارائه نموده است. تحت این خدمت در صورتی که کالای خریداری شده توسط مشتریان در طول دوران گارانتی دارای هر گونه مشکل یا ایراد فنی گردد، دیگر نیازی به مراجعه مشتری به شرکتهای ارائه دهنده خدمات گارانتی نمی باشد.  تنها کافیست مشتری با فروشگاه تماس گرفته و مشکل را اعلام نماید، پس از آن ما پیگیر موضوع شده و تا زمان حل مشکل مشتری آن را پیگیری خواهیم نمود.

شما عزیزان همچنین میتوانید برای مشاهده محصولات سایر برند ها از جمله مایکروویو سامسونگ ، مایکروفر پاناسونیک و … به فروشگاه زنبیل مراجعه کرده و با مقایسه محصولات مناسب ترین مدل را انتخاب نمایید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

19 − شش =