کد خبر : 117377
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۵۵
-

امدادرسانی به ۸۰۰ نفر در مناطق سیل‌زده مازندران

امدادرسانی به ۸۰۰ نفر در مناطق سیل‌زده مازندران

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: مناطق غرب مازندران در تنکابن و عباس آباد و در مناطق کوهستانی دو هزار، سه هزار و شیرود با تداوم بارش‌ها درگیر سیل هستند و امداد رسانی در قالب ۶۰ خودرو امداد و نجات در حال انجام است. وی با بیان اینکه ۵۵

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: مناطق غرب مازندران در تنکابن و عباس آباد و در مناطق کوهستانی دو هزار، سه هزار و شیرود با تداوم بارش‌ها درگیر سیل هستند و امداد رسانی در قالب ۶۰ خودرو امداد و نجات در حال انجام است.

وی با بیان اینکه ۵۵ تیم امداد و نجات در غرب مازندران مستقر هستند، افزود: ۲۵۰ نفر نیز تاکنون اسکان داده شدند.

اکبری گفت: توزیع دارو، پلاستیک و تخلیه منازل و انتقال سیل زدگان در حال انجام است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به امداد رسانی به ۸۱۷ نفر در قالب ۱۸۳ خانواده گرفتار در سیل مازندران از عصر دیروز و با شدت گرفتن بارش ها، افزود: ۳۰۰ امدادگر در ۱۵ شهرستان استان برای امداد رسانی در حال فعالیت هستند.

اکبری با بیان اینکه شب گذشته نیز ۱۶ خودرو گرفتار در سیل، نجات یافتند، گفت: تخلیه آب بر اثر آبگرفتگی در ۱۵۲ باب منزل انجام شد.

وی از مردم و مسافران خواست از اسکان در کنار رودخانه‌ ها و مناطق سیل گیر خودداری کنند و توصیه‌ های هواشناسی و ماموران امدادی را جدی بگیرند تا دچار حادثه نشوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 2 =