کد خبر : 117276
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
-

رامسر رکوددار بیشترین بارش باران در مازندران

رامسر رکوددار بیشترین بارش باران در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، بارش شدید سیل‌آسا که از عصر روز گذشته از طریق گیلان وارد شهرهای غربی مازندران شده در رامسر با ۱۲۶ میلی‌متر بیشترین بارش بی‌سابقه را در استان تجربه کرده است. سازمان هواشناسی میزان بارش روز گذشته مازندران را کم‌سابقه اعلام کرد. سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران اظهار کرد: شروع بارش‌ها از

به گزارش قائم آنلاین، بارش شدید سیل‌آسا که از عصر روز گذشته از طریق گیلان وارد شهرهای غربی مازندران شده در رامسر با ۱۲۶ میلی‌متر بیشترین بارش بی‌سابقه را در استان تجربه کرده است.

سازمان هواشناسی میزان بارش روز گذشته مازندران را کم‌سابقه اعلام کرد.

سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران اظهار کرد: شروع بارش‌ها از رامسر بوده که ۱۶۰ میلی‌متر بارندگی داشته که این مقدار به اندازه چهار سال بارندگی در استان یزد است.

وی با بیان اینکه سرعت باد در آمل و دشت ناز ۹۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده و در دشت ناز ۸۲ میلی‌متر بارش داشته‌ایم، افزود: میزان بارش در گلوگاه ۹۲، بابلسر ۷۵ و آمل ۶۰ و در شهرستان ساری بارش باران حدود ۸۰ میلی‌متر بوده که باعث آبگرفتگی معابر شده است.

انوشیروان خلعتبری رئیس شورای بخش مرکزی رامسر گفت: در روستای پیازکش به علت رانش زمین ساعاتی تردد متوقف بود که این مشکل برطرف شد و آمد و شد جریان یافت ولی رانش زمین در آن منطقه ادامه دارد.

وی گفت: در مناطق روستایی بارش باران کمتری گزارش شد و رودخانه‌ها در حال طغیان کردن هستند.

شریان‌های روستایی در رامسر باز است

رئیس بنیاد مسکن رامسر گفت: شریان های اصلی روستایی در رامسر باز است اما رانندگان باید در مسیرهای روستایی احتیاط بیشتری داشته باشند.

وی افزود: تیم مدیریت بحران حوزه روستایی با مدیریت بخشدارمرکزی در سطح روستاها حضور دارند و با تمام امکانات درحال رفع مشکل آبگرفتگی مناطق مختلف روستایی هستیم.

غنمی گفت: شریان های اصلی روستایی باز است اما رانندگان باید در مسیرهای روستایی احتیاط بیشتری داشته باشند.

بر اساس این گزارش بیشتر دهیاران و شوراهای روستاها نیز هم اکنون در روستاهای خود در تلاش اند تا در اسرع وقت مناطقی که دچار آبگرفتی شده است را برطرف کنند.

از عموم مردم تقاضا می‌شود از ترددهای غیرضروری بخصوص در حوزه های روستایی جدا خودداری کنند.

همچنین از عموم مردم تقاضا می شود در هنگام بحران با تیم هایی که درحال رفع مشکل هستند همراهی لازم را داشته باشند و پس از رفع بحران نسبت به کمبودها مطالبات و انتقادات لازم را ارائه دهند.

قطع شدن فرستنده دیجیتال صدا و سیما در منطقه کتالم رامسر

بنا به خبرهای مردمی از طریق شبکه‌های اجتماعی فرستنده دیجیتال صدا و سیما واقع در قلعه مارکوه کتالم از صبح روز گذشته قطع شده است.

بنا به گزارشات رسیده، احتمالا این قطعی به علت رعد و برق در منطقه بود.

اهالی مناطق مربوطه با ارسال پیام های متعدد از مسئولان مربوطه خواستند موضوع را پیگیری و مشکل را حل کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − هجده =