کد خبر : 117145
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۳۰
-

دشمن از فضای مجازی برای آسیب‌زدن به پیکره انقلاب استفاده می‌کند

دشمن از فضای مجازی برای آسیب‌زدن به پیکره انقلاب استفاده می‌کند

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام علی حیدری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با دعوت همه به رعایت تقوا الهی، اظهار کرد: آسیب‌هایی که در جامعه می‌بینیم به‌دلیل بی‌تقوایی است. وی با اشاره به برگزاری همایش ۷۰۰ هزار نفری بسیجیان در کشور، بیان کرد: بسیج یکی از نقطه‌های برجسته کشور است و به همین

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام علی حیدری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با دعوت همه به رعایت تقوا الهی، اظهار کرد: آسیب‌هایی که در جامعه می‌بینیم به‌دلیل بی‌تقوایی است.

وی با اشاره به برگزاری همایش ۷۰۰ هزار نفری بسیجیان در کشور، بیان کرد: بسیج یکی از نقطه‌های برجسته کشور است و به همین دلیل دشمن و عوامل آن با بسیج خیلی مخالف است.

امام جمعه موقت میاندورود به التهابات بازار ارز اشاره کرد و گفت: دشمن افزایش نرخ ارز و گرانی‌ها را به محرم کشاند تا مردم دست از محرم و عاشورا بردارند اما دشمن این مردم را نشناخت و مراسم امسال بهتر از سال‌های گذشته برگزار شد.

حیدری افزود: دشمن از فضای مجازی برای آسیب زدن به پیکره انقلاب استفاده می‌کند و یکی از آنها استفاده از این فضا برای ملتهب کردن قیمت ارز بود.

وی با تاکید بر اینکه باید اتحاد در جامعه را بیشتر کنیم و قدرت خود را افزایش دهیم، خاطرنشان کرد: اگر دشمن این احساس را بکند که بین مسئولان کشور اختلاف وجود دارد و بین مردم و مسئولان فاصله وجود دارد جری می‌شود و بیشتر حمله می‌کند.

خطیب جمعه میاندورود با اشاره به پیشبرد هشت سال دفاع مقدس به دست جوانان، تصریح کرد: امروز هم باید به جوان اعتماد کرد و میدان را به آنها سپرد و اگر فرد بازنشسته نسبت به قانون جدید بخواهد برای میز و قدرت تلاش برای ماندن کند خیانت به کشور و انقلاب کرده است.

حیدری به آغاز هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی با ایجاد امنیت و اقتداری که شما مردم به آنها می‌دهید آسیب‌ها را شناسایی و در پی برطرف کردن آن اقدام می‌کند.

وی با اشاره به ۱۵ مهر روز روستا و عشایر، اظهار کرد: اگر امکانات در روستا وجود داشته باشد مردم در روستاها می‌مانند و نیاز به مهاجرت به شهرها ندارند.

حیدری به ۱۶ مهر روز جهانی کودک اشاره کرد و گفت: توجه به کودک و تربیت آن مسئله بسیار مهمی است که باید به آن توجه شود چون کودک با هر تربیتی که رشد کند با همان تربیت در جامعه حضور پیدا می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − چهار =