کد خبر : 117266
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
-

ارسال ۱۹۰۰۰ کامیون سلاح و مهمات برای تروریست‌ها در سوریه توسط پنتاگون

ارسال ۱۹۰۰۰ کامیون سلاح و مهمات برای تروریست‌ها در سوریه توسط پنتاگون

به گزارش قائم آنلاین، «رجب طیب اردوغان» روز پنجشنبه که در مجمع جهانی رادیو و تلویزیون ترکیه در شهر اسلامبول سخن می‌گفت، فاش کرد که پنتاگون ۱۹ هزار کامیون حامل سلاح و مهمات را روانه محل‌های تحت اشغال تروریست‌ها در سوریه کرد. وی در این ارتباط، توضیحات بیشتری نداد. البته علت این افشاگری، به حمایت‌های

به گزارش قائم آنلاین، «رجب طیب اردوغان» روز پنجشنبه که در مجمع جهانی رادیو و تلویزیون ترکیه در شهر اسلامبول سخن می‌گفت، فاش کرد که پنتاگون ۱۹ هزار کامیون حامل سلاح و مهمات را روانه محل‌های تحت اشغال تروریست‌ها در سوریه کرد.
وی در این ارتباط، توضیحات بیشتری نداد. البته علت این افشاگری، به حمایت‌های آمریکا از کردهای مسلح در شمال و شرق سوریه برمی‌گردد. آنکارا کردهای سوریه را نیز مثل «پ.ک.ک» دشمن ترکیه می‌داند و طی سال‌های گذشته، بارها به مناطق کردنشین سوریه حمله کرده است.
در هر حال، افشاگری رئیس‌جمهور ترکیه نشان می‌دهد که آمریکا هنوز به باقی‌مانده‌های تروریست‌ها در سوریه امید دارد و حتی ممکن است از شرایط آتش‌بس در «ادلب»، سوءاستفاده کند!
سایر رویدادها
* ارتش سوریه با پیشروی‌های جدید خود در استان جنوبی «السویدا»، مناطق جدیدی از صحرای شرقی این استان را از لوث عناصر داعش پاکسازی کرد.
* گروه موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» که بخش اعظم آن را شبه‌نظامیان کرد تشکیل می‌دهند، از مجهز شدن ارتش سوریه به سامانه «اس-۳۰۰» استقبال کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =