کد خبر : 117141
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۰
-

FATF امنیت و اقتصاد کشور را به تاراج می‌برد

FATF امنیت و اقتصاد کشور را به تاراج می‌برد

به گزارش قائم آنلاین، به  نقل از  بابل‌نوین، مردم شهرستان بابل با حضور در صفوف دشمن‌شکن نماز عبادی سیاسی جمعه خواستار  مقابله با مفسدان اقتصادی، دشمنان داخلی و خارجی شدند و بر لزوم عدم تصویب لایحه FATF  توسط نمایندگان مجلس تاکید کردند.   FATF امنیت و اقتصاد کشور را به تاراج می‌برد در خطبه‌های امروز

به گزارش قائم آنلاین، به  نقل از  بابل‌نوین، مردم شهرستان بابل با حضور در صفوف دشمن‌شکن نماز عبادی سیاسی جمعه خواستار  مقابله با مفسدان اقتصادی، دشمنان داخلی و خارجی شدند و بر لزوم عدم تصویب لایحه FATF  توسط نمایندگان مجلس تاکید کردند.

 

FATF امنیت و اقتصاد کشور را به تاراج می‌برد

در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه امیرکلا حجت‌الاسلام عباس بابائیان با اشاره به مسائل پیرامون قرارداد بین‌المللی  FATF اظهار کرد: سینه‌چاکان FATF همان‌هایی هستند که برجام را فتح‌الفتوح نامیدند، همان‌هایی که از شفافیت آرای نمایندگان به شدت بیمناکند، همان‌هایی که در برابر فاجعه اقتصادی جز رفع حصر راه حلی ندارند.


وی افزود: شکی نیست که در صورت پذیرش برنامه اقدام ۴۱بندیFATF  فعالیت‌های مالی و بانکی ایران زیر ذره‌بین رئیس آمریکایی FATF قرار خواهد گرفت و امنیت اقتصادی، سیاسی و منطقه‌ای جمهوری اسلامی را در معرض خطر قرار خواهد داد، ملت بداند شرایط FATF رفتن به سرازیری چاه زقوم در جهنم است.
امام جمعه امیرکلا ادامه داد: همان‌طور که برجام دستاوردهای هسته‌ای را با خود به تاراج برد،  FATF  نیز امنیت و اقتصاد کشور را با چالش جدی مواجه خواهد ساخت، آمریکا به‌عنوان سردسته مافیای FATF و یکی از اربابان شبکه اخلالگر ارزی صراحتا نسبت به پیوستن ایران به FATF ابراز نگرانی کرده است، وقتی دشمن ناراحت است نمایندگان ومسئولین باید هوشیار باشند که دشمن دل شاد نشود.
این مسئول تصریح کرد: وقتی برجام به خسارت محض منتهی و عملا اجرای آن یک طرفه شده، حقوق حداقلی ایران زیر پا مانده، چگونه حامیان آن جرات می‌کنند نسخه برجام‌های جدید در حوزه مالی و بانکی را بپیچند، آن‌ها اول باید تکلیف این چک برگشتی را معلوم کنند و بعدا به توجیه FATF بپردازند، برخی می‌گویند دلیل پیوستن ما به  FATF این است که از انزوای بین‌الملی کشور جلوگیری کنیم.
حجت‌الاسلام بابائیان گفت: می‌گوییم تعبیر انزوا تعبیر غلط‌ انداز است، قبل و بعد از برجام مناسبات اقتصادی کشورمان بهتر نشده که سخت‌تر هم شده و  FATF ابزار آمریکایی برای فشار اقتصادی بر ایران است، آن کسانی که به‌دنبال تصویب FATF و اجرای آن هستند اگر آگاه به خطرهای آن نباشند که نباید در این نظام مسئولیت می‌پذیرفتند و اگر می‌دانند و آگاهانه این کار را انجام می‌دهند پس خیانت می‌کنند که در هر حال مقصر هستند‌.
وی اضافه کرد: برخی‌ها کاری می‌کنند که نظام، جام زهر FATF را بنوشد برخی با گران کردن دلار، مجلس و نظام را تحت فشار قرار می‌دهند برای پذیرش تصمیمات که باب میل مجلس نیست، پیوستن ایران به FATF نه تنها موجب بهتر شدن وضعیت مبادلات مالی و بانکی نمی‌شود که وضعیت را به مراتب بدتر خواهد کرد.
خطیب جمعه امیرکلا اذعان کرد: عدم تصویب لایحه FATF در مجلس، هدف قرار گرفتن مواضع فرماندهان دفاعش با موشک‌های مقتدر سپاه و حکم اعدام سه اخلالگر اقتصادی، سه راه نماد، دیپلماسی عزتمندانه، مبارزه قاطع با مفسدان، نفوذی‌ها و اقتدار دفاعی کشور، مثلث جزیره‌ای آرامش اقتصادی را فراهم کرده است، پذیرش مشروط FATF تداعی تجربه تلخ مشروط برجام با ۲۸ شرط (۹شرط مجلس،۱۰شرط شورای امنیت ملی و ۹شرط مقام معظم رهبری)است.
بابائیان افزود: موشک‌ های قدرتمند ایران، تعویق تصویب طرح FATF اعدام اخلال‌گران اقتصادی و حمله موشکی انصارالله یمن به امارات و خروج سرمایه از دبی به‌عنوان محور اصلی اخلال بازار ارز در ایران، علت اصلی سقوط دلار در کشور بود، تقویت جایگاه منطقه‌ای ایران، شکست محور آمریکایی سعودی و اماراتی در منطقه، اقتدارموشکی سپاه، اقتدار دستگاه قضایی در برخورد با دانه درشت‌ها، شکست و ناامیدی جریان غربگرا در تحمیل لایحه استعماری FATF و برجام موشکی، از عوامل مهم تقویت ارزش پول ملی است.
وی تاکید کرد: اینکه برخی بگویند همیشه برای گفت‌وگو با آمریکا آماده‌ایم یا در سازمان ملل چندین‌بار گفته شود که ما آماده مذاکره با آمریکا هستیم، این نشان از وادادگی و نقص صریح بیانات مقام معظم رهبری است که فرمودند با آمریکا مذاکره‌ای نخواهد شد، برخی نمایندگان مجلس در حالی شفافیت را بهانه حمایت از FATF   قرار دارندکه باشفافیت آرای نمایندگان مخالفت کردند، چرا شفافیت را به خوب و بد تقسیم می‌کنند.
امام جمعه امیرکلا در پایان با اشاره به حمله موشکی ایران به مقر داعش در فاصله بسیار نزدیک با پایگاه نظلمیان آمریکا در بوکمال گفت: موشک‌های قدرتمند داریم با برد بالا که هیچ، الان پهباد می‌فرستیم که مواضع دشمنان را در هزار کیلومتر آن طرف‌تر بمباران کند چون ساخت این‌ها به دست انقلابی‌ها و بسیجیان جوانان برومند این مرز بوم است ولی لیبرال‌های کشور هنوز تکیه به نسخه غربی دارند، پیام شلیک مقتدرانه موشک سپاه پاسداران به قلب سپاه داعش در سوریه این است که ایران قابلیت حمله به اسرائیل، آمریکا و عربستان را در زمان مقتضی دارد.
 

برخورد مقتدرانه با مفاسد اقتصادی انتظار عمومی است

حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در مصلای بزرگ بابل با اشاره به ابعاد وجودی امام سجاد(ع) در سالروز شهادت ایشان اظهار کرد: انسان دارای دو لباس ظاهری و باطنی است، از ویژگی‌های اخلاقی امام سجاد(ع)، روزه‌داری در ایام سال و خواندن هزار رکعت نماز در طول شبانه‌روز و انفاق گسترده با دستان مبارک به نیازمندان بود.

وی افزود: روایات فراوانی از پیامبر اسلام(ص) و امیرالمومنین از زبان امام سجاد(ع) به یادگار مانده و آن  امام معارف دینی و اسلامی را با زبان دعا برای جامعه بیان می‌فرمود.
امام جمعه بابل ضمن گرامی‌داشت نیروی انتظامی ادامه داد: از تلاش‌های پرسنل پرتلاش نیروی انتظامی به ویژه سخنران قبل از خطبه نمازجمعه امروز فرماندهی انتظامی شهرستان بابل تقدیر می‌کنم، اهمیت وجودی نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در جامعه است، اگر یک حکومت نتواند امنیت شهروندان خود را تامین کند این ناتوانی آن نظام را می‌رساند.
این مسئول با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی یادآور شد: اربعین سیدالشهدا(ع) حماسه و شعار شیعه است و کم‌کم شاهد مقدمات حضور گسترده زائران اربعین حسینی هستیم، پیاده‌روی اربعین حسینی اقتدار شیعه محسوب می‌شود و ما به حضور پرشور و گسترده در این همایش بزرگ معنوی نیازداریم، متاسفانه با افزایش قیمت ارز، حضور مردم ایران در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی سخت‌و دشوار شده است.
حجت‌الاسلام روحانی گفت: حساب اربعین با حساب‌های دیگر کاملا متفاوت و دولت هزینه‌های اربعین را کم کند، دولت عراق هم تسهیلات مناسب با کاهش هزینه‌های سفر از جمله کاهش روادید صورت بدهد، خیران و افرادی که توانایی و شرایط حضور در مراسم اربعین حسینی را ندارند هزینه‌های یک زائر و یا بخشی از این هزینه را متقبل شوند تا در ثواب عظیم این مراسم جهانی که آبروی شیعه است بهره‌مند شوند.
وی اذعان کرد: شهرستان بابل دو موکب اسکان، پذیرایی و درمانی را برای زائران اربعین حسینی در نظر گرفته و حساب ۱۷۰۰۰ در صندوق توسعه عصر شمال زیر نظر این‌جانب آماده دریافت کمک‌های شما می‌باشد، مردم و مسؤولان عراقی در دیدار سال گذشته اینجانب با مقامات عراقی از خدمات‌رسانی موکب‌های ایرانی به ویژه شهرستان بابل تقدیر ویژه‌ای داشتند.
خطیب جمعه بابل با اشاره به حمله موشکی ایران به تروریست‌ها در خارج از مرزهای ایران افزود: سیلی سخت وعده داده شده مقام معظم رهبری بر تروریست‌های جنایت اخیر اهواز توسط یگان موشکی سپاه بر سران تروریست‌ها وارد آمد و اقتدار نظام اسلامی را به اثبات رسانید و رای دیوان بین‌المللی در خصوص شکایت ایران و واکنش آمریکا یک پیروزی به نفع ما بود تا چهره شیطانی آمریکا را در سطح جهانی به اثبات رسانید، این کار همیشگی آمریکا هست که از زیر رای‌هایی که به نفع‌شان نیست در می‌روند.
این مسئول وضعیت موجود بازار را نامناسب خواند و ابراز کرد: کاهش قیمت ارز و سکه در بازار پس از مداخله دولت در این عرصه نشان داد که با تدبیر می‌توان بر وضعیت آشفته اقتصاد داخلی مسلط شد، باید نظارت جدی از سوی دولت بر وضعیت اقتصاد کشور صورت گیرد و برخورد با اقتدار با مفاسد اقتصادی، حکم صریح و رسیدگی با سرعت به این پرونده‌ها انتظار عمومی است و خوشبختانه شاهد احکام مهمی از سوی این قوه در خصوص برخی از این افراد هستیم، کوتاه شدن دست مفسدان از اقتصاد ما آرامش را به وضعیت پرتلاطم اقتصاد کشور باز می‌گرداند.
روحانی با اشاره به اجتماع بزرگ بسیجیان در سراسر کشور و ورزشگاه آزادی گفت: اجتماع صدها هزار نفری بسیجیان در سراسر کشور به ویژه اجتماع یکصدهزار نفری در ورزشگاه آزادی در حضور مقام معظم رهبری و سخنان ارزشمند ایشان جلوه دیگری از اقتدار نظام اسلامی و مردم ما بود، رهبری در این دیدار بر شکست توطئه‌ها و فشارهای آمریکا با وحدت، روحیه مقاومت و ایستادگی ممکن دانستند و امروز در دو عرصه اقتصادی و رسانه‌ای باید هوشیار باشیم.
وی افزود: ما نگران این هستیم که چرا عده‌ای در دولت و مجلس امروز به دلالی افتاده‌اند تا FATF را توجیه و آن را به رغم مخالفت مقام معظم رهبری و مردم به تصویب برسانند، مقام معظم رهبری در سخنان دیروز تاکید داشتند که اجازه تحقیر ملت ایران را نخواهند داد، مگر برجام موجب تحقیر و سرشکستگی ما نشد، پس چرا این مساله  FATF در حال امتداد همان جریان برجام عمل می کند.
امام جمعه بابل با اشاره به اوضاع نابسامان در وزارت ارشاد اذعان کرد: از بی‌توجهی‌های عمدی وزارت ارشاد در خصوص وضعیت اسفبار حوزه فرهنگ و هنر گلایه‌مند هستیم، نمایش تصاویر برهنه زنان در یکی از گالری‌های تهران دهن‌کجی به عفت عمومی بود و اظهار بی‌اطلاعی معاون وزیر ارشاد از این موضوع هم مساله عجیبی است، وزارت ارشاد ما این بی‌توجهات عمدی را کم کند و مقداری به ارزش‌های این ملت بپردازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =