کد خبر : 117018
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۰۵
-

فعالیت ۶۰۰ سازمان مردم نهاد در مازندران

فعالیت ۶۰۰ سازمان مردم نهاد در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، سعدیه سهرابی در گفت‌وگویی با بیان اینکه ۶۰۰ سازمان مردم نهاد در مازندران فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند از سه نهاد بهزیستی، ورزش و جوانان و وزارت کشور مجوز‌های مربوطه را اخذ کنند. وی با اشاره به اینکه مجوز برای سازمان مردم نهاد در ۱۷ محور و موضوع

به گزارش قائم آنلاین، سعدیه سهرابی در گفت‌وگویی با بیان اینکه ۶۰۰ سازمان مردم نهاد در مازندران فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند از سه نهاد بهزیستی، ورزش و جوانان و وزارت کشور مجوز‌های مربوطه را اخذ کنند.

وی با اشاره به اینکه مجوز برای سازمان مردم نهاد در ۱۷ محور و موضوع صادر می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سازمان‌های مردم نهاد مازندران در حوزه امور خیریه و بنیادهای نیکوکاری و پس از آنها امور اجتماعی است.

معاون تشکیلات و مشارکت‌های اجتماعی اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با بیان اینکه کمیته هییت نظارت بر سازمان‌های مردم نهاد بر عملکرد سازمان‌های مردم نهاد نظارت می‌کنند، افزود: مجوز سازمان‌های مردم نهاد ۲ ساله است.

این مسئول با اشاره به اینکه با ورود سامانه جدید برای ثبت سازمان از بروکراسی اداری کاسته شده است، ادامه داد: نظارت دقیقی بر عملکرد مالی سازمان‌های مردم نهاد شده و گزارش عملکرد مالی آنها نیز بررسی می‌شود.

سهرابی با بیان اینکه سازمان‌های مردم نهاد پر کردن اظهار نامه مالیاتی را جدی بگیرند تا از مالیات معاف شوند، خاطرنشان کرد: عدم آگاهی دقیق از قوانین مالیاتی از نکات مهم در سازمان‌های مردم نهاد است.

وی در پایان گفت: سازمان‌های مردم نهاد خود را به اداره مالیات معرفی کنند تا بعدا دچار مشکلات مالیاتی نشوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =