کد خبر : 117032
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۳۵
-

روحانی از اصلاح‌طلبانی یاری خواسته که پایگاه مردمی‌شان شدیدا دچار ریزش شده است

روحانی از اصلاح‌طلبانی یاری خواسته که پایگاه مردمی‌شان شدیدا دچار ریزش شده است

به گزارش قائم آنلاین، محسن امامی‌فر فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌و‌گو درباره دیدار اصلاح|‌طلبان با حسن روحانی اظهار داشت: دیدار اصلاح طلبان با رئیس جمهور فی نفسه در راستای ارتباط روحانی با جریان‌های سیاسی مطلوب است اما خروجی آن بر اساس وضعیت حال حاضر در جامعه هرگز نمیتواند ملموس و محسوس باشد. وی افزود:‌ جالب آن که

به گزارش قائم آنلاین، محسن امامی‌فر فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌و‌گو درباره دیدار اصلاح|‌طلبان با حسن روحانی اظهار داشت: دیدار اصلاح طلبان با رئیس جمهور فی نفسه در راستای ارتباط روحانی با جریان‌های سیاسی مطلوب است اما خروجی آن بر اساس وضعیت حال حاضر در جامعه هرگز نمیتواند ملموس و محسوس باشد.

وی افزود:‌ جالب آن که رئیس جمهور چشم یاری از اصلاح طلبان جهت حمایت‌های اجتماعی از دولت نیز داشته است و این در حالی است که اصلاح طلبان در وضعیت فعلی، خود دچار بحران حمایت اجتماعی شده اند و پر واضح است که پایگاه مردمی آنان در جامعه شدیدا دچار ریزش شده است.

امامی‌فر خاطرنشان کرد: شواهد نشان می دهد اصلاح طلبان «نگاه معطوف به قدرت» را جایگزین «نگاه معطوف به جامعه» کرده‌اند و همین امر پاشنه آشیل بزرگ آن هاست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 14 =