کد خبر : 117016
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۰۰
-

خدمات سفر زائران اربعین حسینی تسهیل شود

خدمات سفر زائران اربعین حسینی تسهیل شود

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به در پیش بودن گردهمایی عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی ، اظهار کرد: اربعین حسینی روز عزت امت اسلامی و حقارت دشمنان است و این حضور میلیونی کاخ‌های ظلم و ستم بدخواهان و دشمنان دین را می‌لرزاند. وی در ادامه با اشاره

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به در پیش بودن گردهمایی عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی ، اظهار کرد: اربعین حسینی روز عزت امت اسلامی و حقارت دشمنان است و این حضور میلیونی کاخ‌های ظلم و ستم بدخواهان و دشمنان دین را می‌لرزاند.

وی در ادامه با اشاره حضور میلیون‌ها عاشق و دلداده به حضرت سیدالشهداء(ع) و یاران باوفایش در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی افزود: خلق این حماسه بزرگ در تاریخ بی‌نظیر است و اربعین حسینی فرصتی برای نشان دادن عزت و عظمت انقلاب حسینی به جهانیان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر فراهم کردن بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم به ویژه نسل جوان در راهپیمایی روز اربعین حسینی، بیان کرد: باید با تسهیل در بخش‌های مختلف اداری، خدماتی، به ویژه تقلیل هزینه‌های ایاب و ذهاب ، بستر را برای حضور همه اقشار جامعه در این همایش بزرگ اربعین حسینی آماده و فراهم کرد.

شکریان‌امیری با اشاره به اینکه دشمنان و مستکبران عالم از این حماسه و حضور ترس و واهمه دارند و با برنامه‌ریزی و توطئه‌های مختلف سعی در کمرنگ کردن این حماسه بزرگ هستند، تصریح کرد: دشمنان در سال‌های اخیر همه توان خود را برای کمرنگ کردن حضور مردم در این اجتماع عظیم به کار گرفتند اما عشق به امام حسین(ع) زمینه حضور میلیونی مردم در این راهپیمایی با عظمت را فراهم کرده است و همه ساله این حضور پررنگ‌تر و پرشورتر برگزار می‌شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران حضور حماسی عاشقان و دلدادگان حسینی را در راهپیمایی بزرگ اربعین جلوه‌ای از عشق و ارادت مسلمانان جهان به ویژه مردم غیور ایران به اهل بیت(ع) دانست و تاکید کرد: مردم با حضور خود در این اجتماع عظیم حسینی نشان می‌دهند که آرمان‌ها و ارزش‌های حسینی همچنان زنده و پویا است.

شکریان‌امیری با اشاره به اینکه دشمنان و معاندان دین با اجیرکردن تروریست‌های تکفیری و جنایتکار تلاش می‌کنند تا مسیر حضور زائران اربعین حسینی را ناامن کنند، بیان کرد: این حرکت‌های مذبوحانه و جنایتکارانه هیچ خللی در اراده امت اسلامی به ویژه ملت قهرمان و شهید پرور ایران ایجاد نخواهد کرد و اربعین امسال با قدرت و حضور بیشتری انجام می‌شود.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه مازندران به موضوع حادثه تروریستی و غمبار اهواز اشاره کرد و ادامه داد: انتقام سخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشت محکمی بر دهان عاملان این جنایت و حامیان آنان است و باید منتظر عواقب سخت تری هم باشند و این اقدام عزتمندانه سپاه، جای تقدیر دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: با توجه به نزدیک شدن مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی خدمات زائران پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی تسهیل شود تا همه بتوانند در این گردهمایی بزرگ شرکت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + هفت =