کد خبر : 117037
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۳۰
-

توزیع لاستیک دولتی در زنجان بین رانندگان خودروهای سنگین

توزیع لاستیک دولتی در زنجان بین رانندگان خودروهای سنگین

به گزارش قائم آنلاین، علی مدقالچی در گفت‌وگو  در زنجان از توزیع لاستیک دولتی در بین رانندگان ناوگان حمل بار در زنجان خبر داد و اظهار کرد: ناوگان حمل بار و شماره پلاک‌هایی که در حمل اقلام اساسی و مورد نیاز مردم در بازه زمانی مهرماه همکاری داشتند در اولویت دریافت لاستیک قرار دارند. وی افزود: ناوگان حمل

به گزارش قائم آنلاین، علی مدقالچی در گفت‌وگو  در زنجان از توزیع لاستیک دولتی در بین رانندگان ناوگان حمل بار در زنجان خبر داد و اظهار کرد: ناوگان حمل بار و شماره پلاک‌هایی که در حمل اقلام اساسی و مورد نیاز مردم در بازه زمانی مهرماه همکاری داشتند در اولویت دریافت لاستیک قرار دارند.

وی افزود: ناوگان حمل باری که در این مدت اقدام به دریافت لاستیک دولتی کرده و در اول مهرماه تاکنون در حمل بار اقلام اساسی همکاری نکرده‌اند برای برخورد به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از توقف فعالیت سه شرکت متخلف در حوزه ناوگان باری خبر داد و افزود: برای رسیدگی به تخلفات روی داده، این شرکت‌ها به کمیسیون ماده ۱۲ معرفی شده‌اند.

وی با تاکید بر افزایش بارگیری توسط ناوگان حمل و نقل باری طی چند روز گذشته گفت: بارگیری‌ها در زنجان در حال نزدیک شدن به نرمال یعنی یک هزار و ۳۰۰ بار است.

مدقالچی تعداد شرکت‌های فعال در ناوگان باری استان را ۸۷ شرکت اعلام کرد و گفت: تعداد ناوگان فعال در این استان ۴ هزار و ۶۲۳ دستگاه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − دو =