کد خبر : 116914
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۸:۴۵
-

وقتی «من‌وتو» سر کار رفت

وقتی «من‌وتو» سر کار رفت

به گزارش قائم آنلاین، رسانه‌های ضدانقلاب در روزهایی که دلار سیر نزولی را تجربه می‌کند، تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا این موضوع را به حاشیه ببرند، درست همان رسانه‌هایی که کوچکترین افزایش ارز را با عنوان خبرفوری منتشر می‌کردند. آمدنیوز که صراحتا چشم دیدن پایین آمدن قیمت دلار را ندارد، از مردم

به گزارش قائم آنلاین، رسانه‌های ضدانقلاب در روزهایی که دلار سیر نزولی را تجربه می‌کند، تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا این موضوع را به حاشیه ببرند، درست همان رسانه‌هایی که کوچکترین افزایش ارز را با عنوان خبرفوری منتشر می‌کردند.

آمدنیوز که صراحتا چشم دیدن پایین آمدن قیمت دلار را ندارد، از مردم می‌خواهد که دلارهای خودشان را نفروشند، بی‌بی‌سی فارسی هم زبانش به کاهش قیمت ارز نمی‌چرخد و از نابسامانی قیمت ارز سخن می‌گوید.

در این میان وضعیت من‌وتو هم تفاوتی با دیگر رسانه‌های این جریان ندارد. من‌وتو در این روزها فیلمی را از ترافیک اتوبان حکیم منتشر کرده و مدعی شده که این ترافیک به دلیل اعتصاب مردم به بازار ارز شکل گرفته است.

اما همانطور که در فیلم هم مشخص است خبری از اعتصاب در میان نیست و خودروها به آرامی در حال حرکت هستند.

اطلاعات خبرنگار ما نشان می‌دهد که این ترافیک به دلیل فیلمبرداری یک اثر هنری در روز یکشنبه صبح اتفاق افتاده است. صحبت‌های یکی از عوامل از پشت بلندگو هم به نوع دیگری این موضوع را تایید می‌کند.

همچنین یکی از عوامل این فیلم نیز در توئیتی این موضوع را تایید کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 11 =