کد خبر : 116855
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
-

همایش خادمین شهدا در مازندران برگزار می‌شود

همایش خادمین شهدا در مازندران برگزار می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، محمد عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری همایش بزرگ خادمین شهدا استان مازندران در سالن غدیر سپاه کربلای استان گفت: گردهمایی خادمین سراسر استان روز جمعه ۱۳ مهر از ساعت ۹ صبح در سالن غدیر سپاه کربلا مازندران برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه این همایش در

به گزارش قائم آنلاین، محمد عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری همایش بزرگ خادمین شهدا استان مازندران در سالن غدیر سپاه کربلای استان گفت: گردهمایی خادمین سراسر استان روز جمعه ۱۳ مهر از ساعت ۹ صبح در سالن غدیر سپاه کربلا مازندران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش در چند ویژه برنامه برای خادمین استان برگزار می‌شود، یادآور شد: سخنران این مراسم محمد حاجی رحیمی مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج است.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه کربلا با اشاره به اینکه همه ساله هم زمان با برگزاری اردوهای راهیان نور تعداد زیادی از خادمین جهت خدمت رسانی به زائران شهدا به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: جهت تجلیل از خادمین شهداء که در برنامه های راهیان نور ما را یاری کردند این همایش را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: خادمین شهدا از همه اقشار جامعه و اغلب از بین دانشجویان، افراد حوزوی، کارمندان، شاغلین آزاد و فارغ التحصیلان در دانشگاه‌ها به صورت خودجوش و مردمی هستند.

عباسپور در پایان با اشاره به نحوه جذب این خادمین شهدا تصرح کرد: ثبت نام از طریق فراخوان در فضای مجازی و سایت کوله بار انجام و در بخشی دیگر به صورت حضوری با دفاتر استانی کمیته خادمین شهدا قابل انجام است.

همایش خادمین شهدا در مازندران برگزار می‌شود/ افتخار خدمت‌رسانی به زائران در لباس خادمین شهدا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 16 =